Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Bojana Nenadović, direktorka marketinga Coca-Cola HBC Srbija: Snažna podrška HoReCa sektoru

AUTOR: CityMagazine 01 Dec, 2020
Bojana Nenadović, direktorka marketinga Coca-Cola HBC Srbija: Snažna podrška HoReCa sektoru

Coca-Cola HBC Srbija je na drugoj onlajn konferenciji Coca-Cola podrška mladima lansirala jedinstvenu platformu Horeca zajednica namenjenu ugostiteljima – vlasnicima, menadžerima, konobarima kao i svima koji su zainteresovani da grade budućnost u ugostiteljskom sektoru. O aplikaciji, ali i tome na koji način ova kompanija u trenutnim uslovima poslovanja pruža podršku svojim partnerima, razgovarali smo sa Bojanom Nenadović, direktorkom marketinga kompanije Coca-Cola HBC Srbija.

Otkud ideja za pokretanje ovakve platforme?

Kompanija Coca-Cola HBC posluje u Srbiji već više od pola veka. U tom periodu na obostrano zadovoljstvo stvorili smo partnerski odnos sa preko 37.000 kupaca. Nije bilo lako izgraditi, a još je teže zadržati tako blizak odnos, a na obostrano zadovoljstvo. Zato se konstantno trudimo da unapredimo saradnju, osluškujemo potrebe tržišta i pravovremeno odgovorimo na njih. Ideja za pokretanje mobilne aplikacije nastala je jer smo na jednom mestu želeli da okupimo sve zaposlene u HoReCa sektoru, ali i one kojima će određeni profili u ugostiteljstvu biti buduća profesija. Platforma zaista nudi brojne mogućnosti, od razmene znanja i iskustva pa sve do prijavljivanja na otvorene pozicije.

Šta platforma Horeca zajednica konkretno omogućava?

Platforma će pružiti različite mogućnosti različitim korisnicima. Vlasnicima objekata u HoReCa sektoru i menadžerima će omogućiti poslovne pogodnosti u saradnji sa našom kompanijom. Sa druge strane konobarima i ljudima koji traže posao ponudiće relevantna znanja i priliku da razviju veštine potrebne da budu konkurentniji na tržištu rada. Korisnici će moći da kreiraju svoje profile, prate dešavanja i trendove u svetu ugostiteljstva, postave oglas za posao, ili pak nominuju temu za diskusiju.

Lansiranje platforme organizovali ste na Coca-Cola podrška mladima platformi. Kako je izgledalo lansiranje i kakvi su vaši utisci?

Naša platforma Coca-Cola podrška mladima je jedinstvena jer već nekoliko godina unazad mladima omogućava unapređenje znanja i iskustva kroz lične priče i sesije sa inspirativnim mentorima, a uz to je i nepresušni izvor podrške mladima u započinjanju karijere. Imajući u vidu relevantne potrebe tržišta, organizovali smo online konferenciju sa stručnjacima i inspirativnim govornicima iz HoReCa sektora koji su sa mladima podelili svoje uspešne priče i, nadam se, podstakli ih da započnu uspešne karijere u tom sektoru. Ovom prilikom bih se zahvalila Juraju, Radetu, Bošku i Bobanu što su učestvovali na ovom događaju i podelili svoje priče o ličnom razvoju. Utisci su sjajni, a i sama platforma Horeca zajednica je naišla na prve simpatije onih kojima je i namenjena.

Nedavno su usvojene i nove mere prema kojima je ograničen rad ugostiteljskih objekata. Na koji sve način Coca-Cola pruža podršku HoReCa sektoru?

Svesni smo koliko je bilo važno podržati predstavnike HoReCa sektora, i naći im se kada im je najteže. Zato smo odmah na početku mera organizovali onlajn vebinar sa velikim brojem vlasnika ugostiteljskih objekata kako bismo iz prve ruke čuli sa kojim se problemima sve susreću i kako možemo da igramo aktivnu ulogu u tome da im pomognemo. Pridružili smo se i projektu „Čisto i sigurno‟ kako bi naši hotelski i ugostiteljski objekti dostigli standarde EU i podigli stepen bezbednosti i higijene. U tu svrhu smo veliki broj objekata podržali lansiranjem digitalnog menija, koji omogućava da se gosti beskontaktno upoznaju sa celokupnom ponudom objekta, a u nekima i da poruče ne dolazeći u kontakt ni sa kim van svog okruženja. Zahvaljujući različitim promotivnim aktivnostima, dodatno podržavamo više od 600 ugostiteljskih objekata. Znamo da je podrška HoReCa sektoru u ovom trenutku ključna i zato ćemo i dalje biti odgovorni, i kroz razne aktivnosti dodatno osnažiti naše najznačajnije partnere.

Najčitanije

Evo kada u svakom delu Srbije počinje jeftina tarifa struje

U situaciji u kojoj se nalazi svet, mnogi ljudi gledaju da uštede na čemu mogu, a jedna od bitnih stavki…

Da li treba da elektronske uređaje isključite iz struje kada napolju grmi i seva?

Često čujemo da je opasno da naši kućni uređaji budu uključeni u struju tokom grmljavine. Da li je ovo mit…

5 razloga zašto treba da počnete da pijete sodu bikarbonu

Verovatno već koristite sodu bikarbonu u kuhinji, a možda čak i za čišćenje svog doma. Ali da li ste znali…

Zašto nam se magle stakla automobila i kako to da rešimo?

Zamagljena šoferšajbna smanjuje vidljivost tokom vožnje, a samim tim i našu bezbednost u saobraćaju. S ovim problemom se suočavamo i…

Ako volite ovu pesmu – čestitamo vam, naučnici kažu da ste psihopata

Jedan od najpoznatijih repera, ali i muzičara danas je svakako Eminem, sa više miliona prodati ploča singlova i strimova pesama…

Nesvakidašnja scena na Slovenskoj plaži u Budvi: “Ne prilazite”

Kraj slovenske plaže u Budvi pliva mladunče delfina. Sasvim samo, i izgubljeno pliva veoma blizu obale. Turisti i znatiželjnici prilaze…

Najnovije - Intervjui

“Swedish House Mafia” za City Magazine: Danas stvaramo ono što smo kao mladi želeli da imamo i budemo

Kada bi pravili reprezentaciju Švedske, ali u sveopštoj pojavi i pop kulturi današnjice ove skandinavske zemlje, mnogi se kandiduju, ali…

Vuk Tripković, Belgrade Wine Week: Vino piće za svakoga kome ono prija i ko u njemu uživa

Sa sloganom – „Vino se vraća u grad“, očekuje nas još jedan „Belgrade Wine Week“, na kom ćemo se upoznati…

Nenad Milenković, Fedis festival: “Jako me raduje činjenica da se kod nas snima toliko serija”

I ovog oktobra nas očekuje novo izdanje Fedisa, festivala drama i tv serija. Pravo učešća na Festivalu imaju TV serije…

Viktorija Boklag o saradnji sa Emmy: Rodiće se nove ideje i prilike

Glavna izvršna direktorka i potpredsednica za marketing i medije United Grupe Viktorija Boklag, objašnjavajući zbog čega je važno što su…

Uvek je OK plakati, ako ti se plače: Iskazivanje emocija nije neumesno

Za sve ljubitelje poezije toplo preporučujemo novi podkast pod imenom Čitanje uz TANANE koji promoviše pesnike i poeziju iz Srbije…

Luka Šipetić, bend “nemanja”, pred nastup u Beogradu: “Naša muzika najbolje paše dok se ponovno zaljubljujete u život”

Retko koji bend sa ovih prostora može da kaže da i svirkom, radom ali i svojom filozofijom prevazilazi i izdiže…