Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Jean-Claude Biver: „Švajcarski satovi stvoreni su da traju večno!“

AUTOR: CityMagazine 12 Aug, 2019
Jean-Claude Biver: „Švajcarski satovi stvoreni su da traju večno!“

Najznačajniji biznismen i ikona u industriji luksuznih brendova, čovek zaslužan za globalni uspeh poznatih brendova kao što su TAG Heuer i Hublot, Jean-Claude Biver održaće ekskluzivno predavanje u prestižnom Grand Park Hotelu Rovinj u četvrtak, 19. septembra. Weekend Masterclass novi je format predavanja na najvećem regionalnom festivalu komunikacija koji će se održati od 19. do 22. septembra u Rovinju.

Ovaj veliki marketinški stručnjak koji je prvi uklopio luksuzni brend u svet fudbala govoriće o tome kako je gotovo preko noći uspeo od relativno mladih modnih kompanija napraviti luksuzne brendove koji su danas stvar prestiža i čije proizvode svi žele u svojoj privatnoj kolekciji. U intervjuu otkriva kako je izgledao proces oživljavanja Hublota, što danas prodaje luksuzne proizvode i kakvu im budućnost predviđa.

Verujem da se pojam luksuznih brendova menjao tokom proteklih decenija. Šta je po Vama nekad bila karakteristika luksuznih brendova, a šta danas?

Pre 45 godina većina je brendova bila u rukama porodice, sada ih većina, osim dve ili tri, pripada grupacijama. To je vrlo velika i važna promena.

Što mislite koji je razlog zbog kojeg su mehanički satovi ponovno dobili na popularnosti?

Danas se u svetu tehnologije i prolaznosti ljudi pokušavaju povezati s „večnošću“, a umetnost izrade satova je poput drugih umetnosti koje je obeležila upravo večnost.

Zašto ste verovali da će mehanički satovi preživeti i biti profitabilni?

Jer sam znao bolje od drugih da mehanički sat pripada umetnosti i da umetnost nikada neće zastareti. Bog, umetnost i ljubav su večni!

Možete li nam objasniti proces ponovnog oživljavanja Hublota?

Sve je počelo kada smo pronašli i definisali poruku brenda. Pre mog vremena Hublot je bio samo proizvod. Ono što smo moj tim i ja napravili je to da smo Hublotu dali jasnu poruku i jednom kad smo je pronašli i definisali, stigao je uspeh.

Jean-Claude Biver, čovek zaslužan za globalni uspeh brendova  TAG Heuer i Hublot

Jean-Claude Biver, čovek zaslužan za globalni uspeh brendova TAG Heuer i Hublot

Prvi ste uklopili luksuzni brend u svet fudbala i automobilskih trka. Kako se rodila takva ideja?

Prvi sam uočio promenu percepcije među novom generacijom koja me, među ostalim, usmerila i prema fudbalu.

Šta danas prodaje luksuzan proizvod, koji su to kriterijumi po Vama?

Umetnost, kvalitet, ekskluzivnost, prestiž i naravno VEČNOST.

Kakvu budućnost predviđate luksuznim satovima i švajcarskim brendovima?

Švajcarski visoko kvalitetni brendovi satova proizvode satove koji su stvoreni da traju večno.

Kako danas ljudi kupuju, koji su to kriterijumi odabira u odnosu na period od pre 20-30 godina?

Ljudi su sve manje verni brendu, a sve su više pod uticajem trendova ili mode.

Koji model sata možemo najčešće videti na Vašoj ruci?

To je uvek moj Hublot Bigger Bang Tourbillon Chronograph All Black.

Jedan ste od predavača na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu. Na čemu će biti fokus Vašeg predavanja?

Govoriću o preduzetništvu i razvoju luksuznih brendova u doba tehnologije.

Najčitanije

Pogledajte neverovatan performans koji je osvojio internet

Ako ste pratili zatvaranje nedavno održanih Paraolimpijskih igara u Tokiju, imali ste priliku da uživate u neobičnom performansu koji je…

Duge čizme kao mikro trend

Interesantna stvar odigravala se na nedavno održanim Nedeljama mode, na kojima su predstavljene kolekcije za proleće/leto 2022. Naime, mnoge dame…

Odlike mentalno jakih osoba

Psihička snaga olakšava mnogo toga u životu. Čini vas srećnijim, otpornijim, izdržljivijim, odlučnijim… Neke karakteristike osoba koje se smatraju mentalno…

Viktorija Bekam u šik izdanju za svečanu priliku

Viktorija Bekam je žena kojoj u stilskom pogledu gotovo da nema ravne, i to na svetskoj sceni. U prilog joj…

Ova hrana je dobra za mozak

Godinama se već priča o tzv. superhrani. To su namirnice koje su izrazito dobre za ljudski organizam, zbog čega je…

Ovo nikada ne treba da kažete zetu

Porodični odnosi jesu komplikovani, naročito kada su u pitanju oni između svekra i svekrve sa jedne i snahe sa druge,…

Najnovije - Intervjui

Jovana Stojiljković: Svaka nova uloga je novi početak

Nekada su izgovori izlišni, katkad i smešni, a direktni povodi sasvim očigledni. Recimo, kao u slučaju razgovora sa Jovanom Stojiljković,…

Dragan Mićanović: Mi smo društvo koje teško uspostavlja pravu „meru” u bilo čemu

Sveprisutnog, i dobro je što je postojano i dalje tako, Dragana Mićanovića, uskoro ćemo u sklopu redovne bioskopske distribucije gledati…

Slobodan Vladušić: Omama – priča o tajnama

U svom trećem romanu pisac Slobodan Vladušić slika Berlin iz 1928, i portretiše pisca Miloša Crnjanskog smeštajući ga u uzbudljivi…

Zoran Lisinac o „Tomi“: Pisac uvek traži inspiraciju u sebi, pa čak i kada piše o drugima…

Ponovo radi bioskop! Biopik Toma je u domaćim bioskopima za samo deset dana prikazivanja pogledalo gotovo 175.000 gledalaca, što je…

Milan Marić: Tomu niko nije poznavao do kraja

Na svetskoj premijeri na festivalu u Sarajevu, kao i na srpskoj premijeri na festivalu u Nišu biografski film Toma, naravno…

Jelena Marinkov: Poezija koja provocira i nikoga ne ostavlja ravnodušnim

Sa mladom spisateljicom Jelenom Marinkov razgovarali smo o njenoj zbirci poezije Karantin u paklu, stvaralačkoj inspiraciji, klasnim razlikama i društvenoj…