Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Heineken „otključava“ prenose utakmica Lige šampiona u fudbalu na Arena TV za celu Srbiju!

AUTOR: CityMagazine 18 Feb, 2020
Heineken „otključava“ prenose utakmica Lige šampiona u fudbalu na Arena TV za celu Srbiju!

Gotovo 400 miliona gledalaca i više od milijardu interakcija na društvenim mrežama može da privuče samo jedna utakmica! Doduše, ne bilo kakva – reč je o najatraktivnijem sportskom događaju na planeti, finalu Lige šampiona u fudbalu, koje iz godine u godinu obara sve rekorde gledanosti.

Duel Totenhema i Liverpula iz 2019. je ubedljivo popularniji od nedavno održanog NFL finala Superboula, između Kanzasa i San Franciska, koje je preko televizije pratilo četiri puta manje ljudi (oko 100 miliona). Odnos prema NBA je još dominantniji kada je Liga šampiona u pitanju – košarkaše u najvažnijim utakmicama završnice plej-ofa prati između 15 i 18 miliona, u proseku.

Tek, očekuje se da duel u Istanbulu 30. maja nadmaši sve dosadašnje cifre, čemu doprinosi i ogromna popularnost igrača i klubova, pogotovo na Instagramu, gde Lea Mesija prati čak 142 miliona ljubitelja fudbala, a Nejmara 133 miliona.

Svaki njihov potez svakog utorka i srede prenosi se u više od 200 zemalja širom sveta, od čega je utakmicu finala Lige šampiona prošle godine u SAD gledalo oko 2 miliona, u Engleskoj čak 11.  Zanimljivo je da je od toga prenos na televiziji gledalo 6.5 miliona, a ostatak, što je gotovo pedeset odsto, utakmicu je pratilo na aplikacijama, specijalizovanim linkovima na internetu i drugim digitalnim platformama koje su potpuni hit u svetu.

Da bi ispratio ovakve trendove i time približio čarolije ovog takmičenja, Heineken® kao globalni lider u industriji piva, svojim potrošačima nudi izvanrednu mogućnost. Kao i prethodne godine, većina utakmica UEFA Lige šampiona biće emitovana na Arena Sport TV kanalu, ali će svi ljubitelji fudbala od 15. februara moći besplatno da gledaju sve utakmice na posebnoj internet stranici tvarenalive, čak i ako nisu pretplaćeni na ovaj kanal.

Sve što je potrebno da urade da bi ostvarili ovo pravo jeste da kupe bilo koje Heineken pivo u minimalnom iznosu od 200 dinara, uslikaju fiskalni račun i pošalju fotografiju na Heineken Srbija Viber javni nalog. Za svaki poslati račun dobiće kod za besplatno gledanje Arena Sport kanala i neograničeno uživanje u direktnom prenosu završnice Lige šampiona.

Međutim, iznenađenja ovde ne prestaju – učesnike sa najvećim brojem bodova svakog dana čeka 25 Heineken fudbalskih lopti, a na kraju svake nedelje i 3 Sony Playstation-a 4, za sve one nezaboravne večeri provedene sa društvom, uz vrhunski fudbal i pivo.

Najbolju nagradu smo ostavili za kraj – najveće fanove ovog takmičenja čeka put na polufinale Lige šampiona i izuzetna prilika da osete atmosferu na stadionu i uživaju u vrhunskim potezima i golovima nekih od najboljih igrača planete.

„Teško je spomenuti Heineken®, a ne pomisliti na Ligu šampiona i čitavu atmosferu koju ovo takmičenje nosi sa sobom – timski duh, zajedništvo, druženje i navijanje. Slogan naše ovogodišnje kampanje je Better Together, jer čak i najbolje utakmice postaju bolje onda kada imate sa kim da ih podelite. Dakle, umesto da sledeću utakmicu Lige šampiona gledate sami kod kuće, dobroj večeri dodajte dobro društvo i dobićete noć za pamćenje“, rekao je Igor Vranjković, Group Brand Manager Premium segmenta u kompaniji HEINEKEN Srbija.

Sreća, tuga, radost, pesma, navijanje i suze – sve je to deo fudbala, bilo da ste na terenu, pored njega ili ispred malih ekrana. Bilo da slavite ili ne, sve je lakše kada ste u društvu. Zato, pronađite odgovarajuće mesto, okupite prijatelje i pobrinite se da ima dovoljno Heinekena za sve. Ko zna, možda ćete baš vi pratiti polufinale Lige šampiona direktno sa tribina nekog od najvećih stadiona u Evropi.

Najčitanije

Nesvakidašnja scena na Slovenskoj plaži u Budvi: “Ne prilazite”

Kraj slovenske plaže u Budvi pliva mladunče delfina. Sasvim samo, i izgubljeno pliva veoma blizu obale. Turisti i znatiželjnici prilaze…

Ovo su znaci da pijete previše alkohola

Čaša uz ručak, čaša posle večere, povremeno opuštanje sa prijateljima. Nije problem ako povremeno uživate u alkoholu, ali kada zaista…

Ovako bi danas izgledale poznate ličnosti da nisu prerano izgubile život

Mnogo je poznatih ličnosti koje su neočekivano preminule, mnogo pre nego što su dostigle duboku starost. Ne možemo a da…

Zašto je Sandra Ou bila na sahrani kraljice Elizabete?

Među poznatim licima iz celog sveta na sahrani kraljice Elizabete II bila je i glumica Sandra Ou. Najpoznatija po ulogama…

Detalj koji na glavi nosi partnerka Ane Brnabić će danas nositi sve žene na sahrani kraljice, osim jedne

Sahrana kraljice Elizabete II će se održati danas u Vestminsterkoj opatiji, a predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić juče je stigla…

“Kakvo nepoštovanje”: Makronovi došli u patikama da odaju počast kraljici i doživeli linč na mrežama

Brižit Makron je u nedelju uslikana u Londonu u poseti kraljičinom kovčegu i za razliku od drugih članova kraljevske porodice…

Najnovije - Promo

Da li želite da ostanete vitki uz slatkiše? Ovo je način

Da li i vama odricanje od slatkiša teško pada? Ako i dalje želite da uživate u slatkim namirnicama i pićima…

Žiri za Emmy nagrade odabrao najbolje u kategoriji Telenovela

Polufinalno ocenjivanje u kategoriji Telenovela za 50. Međunarodnu nagradu Emmy® održano je u Dubrovniku. Domaćini ovog značajnog procesa koji će…

Španska vina ponovo u srcu grada

Festival Belgrade Wine Week i manifestacija Španska vina u srcu grada ponovo su uplovili u Beograd. I ovog septembra, sada…

Šta je digitalna distribucija muzike i ko u regionu to radi?

Digitalna distribucija predstavlja jedan od najsavremenijih načina plasiranja sadržaja putem interneta. Na ovaj način mogu da se distribuiraju različiti tipovi…

Nova Plazma Mini Mini osvaja tvoj svet

Za ljubitelje najslađe i najmanje Plazme Mini Mini, stiglo je novo iznenađenje iz kompanije Bambi. U skrivenoj oazi u srcu…

HONOR 70 5G nudi inovativna rešenja koja pomeraju granice videografije

Živimo u vremenu kada mobilni telefoni sve više dobijaju na značaju, postaju sastavni deo čovekovog života i mogu se koristiti…