Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Ko kaže da moramo da se vratimo na staro?

AUTOR: CityMagazine 08 Aug, 2020
Ko kaže da moramo da se vratimo na staro?

„Ko kaže da moramo da se vratimo na staro? Šta ako smo najveća promena ti i ja? Šta ako odlučimo da budemo otvoreni, kao nikada pre?”, stihovi su pesme poznatog britanskog umetnika Pesnika Džordža, koji se udružio sa Coca-Colom u prvoj, dugo očekivanoj kampanji poznatog svetskog brenda od početka pandemije korona virusa. 

Inspirativna pesma, centralna je tema kampanje Otvoreni kao nikada pre i treba da podstakne ljude da se otvore za nove mogućnosti, da pokrenu promene koje zavise od njih samih i da cene sve sitnice koje čine život. Od početka globalne pandemije Pesnik Džordž je bio izuzetno aktivan u širenju podrške kroz svoje stihove. On poručuje da ne uzimamo stvari zdravo za gotovo, da možemo da uživamo više u onome što nas okružuje, da negujemo odnose sa ljudima koji su nam bliski i poziva na solidarnost i empatiju među ljudima jer se sve prepreke prevazilaze lakše kada smo udruženi.

Ovo je prva kampanja posle pauze u marketinškim aktivnostima za Coca-Cola sistem, budući da je već na početku ove globalne pandemije odlučeno da se svi resursi preusmere u pružanje humanitarne pomoći širom sveta. Zajedno sa partnerskim punionicama i Coca-Cola Fondacijom, globalno je donirano preko 120 miliona dolara organizacijama u znak podrške i za borbu protiv korona virusa. I u Srbiji su svi resursi bili preusmereni na glavne prioritete, a humanitarne aktivnosti realizovane su u tri faze: tokom prve, pomoć je išla za zdravstvene centre i medicinske radnike koji su bili na prvoj liniji borbe sa korona virusom, u drugoj fazi u partnerstvu sa Crvenim krstom obezbeđena je donacija u vrednosti 200.000 dolara za najugroženije, dok se u trećoj, fazi oporavka, pažnja usmerava ka oporavku privrede i preduzetnika.

„Nakon prve dve faze pomoći, naš fokus je sada na podršci koju ćemo u narednom periodu pružiti partnerima iz Horeca sektora koji su u ovoj situaciji pretrpeli značajne ekonomske gubitke. Predstojeća kampanja nije samo motivišuća – ona ima jedan jasan i konkretan cilj: da podrži male biznise, lokalne hotele, kafiće i restorane, od kojih su mnogi tek sada otvorili svoja vrata posle veoma izazovnog perioda. Ugostiteljski sektor u Srbiji zapošljava preko 65 000 ljudi, koji se trenutno bore za opstanak i mi želimo da im u tome pomognemo.“, rekao je Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija.

U okviru kampanje Otvoreni kao nikada pre Coca-Cola će odabranim ugostiteljima staviti na raspolaganje deo svog digitalnog oglasnog prostora, a neki od najautentičnijih će imati priliku i da ispričaju svoje priče na digitalnim kanalima. Kroz različite aktivacije Coca-Cola će u narednom periodu podržati preko 600 ugostiteljskih objekata širom Srbije.

„Za nas Otvoreni kao nikada pre nije samo kampanja, već proširenje naše svrhe i potpuno novo razmišljanje u izmenjenom svetu. Pored posvećenosti i želje da ponudimo najbolje osvežavajuće napitke koji odgovaraju na sve potrebe potrošača, želimo da inspirišemo ljude da krenu napred, i učinimo svet drugačijim i boljim, ujedno pomažući i jedan od najznačajnijih sektora u privredi na svetu“, izjavila je Andrea Dragan, direktorka marketinga za gazirane napitke kompanije Coca-Cola.

Najčitanije

Ovo je najgore piće za jetru

Jetra filtrira štetne materije iz tela i zato je nužno brinuti o njenom zdravlju. Kad se govori o oštećenju jetre,…

7 odevnih predmeta u koje vredi uložiti novac dok su na popustu

Crna nedelja prilika je da se po povoljnijim cenama pripremimo za predstojeće praznike, i tako obradujemo sebe i najbliže. Mnogi…

Kraljica Leticija jednim detaljem pobrala sve simpatije

Zvanična poseta španske kraljevske porodice Švedskoj još jedna je prilika da uživamo u modnim izdanjima dame iz naslova. Iako je…

Jedan od najpopularnijih glumaca današnjice želi da bude sledeći Džejms Bond

I pre nego što smo peti i poslednji put gledali Danijela Krejga u ulozi Džejmsa Bonda u filmu Nije vreme…

Ovo je 7 kozmetičkih proizvoda koje bi svaka žena posle 40. godine trebalo da koristi

Različiti periodi života zahtevaju različite kozmetičke proizvode. Bilo da je u pitanju omiljeni ruž za usne koji će vašem licu…

3 loše navike koje imaju inteligentne osobe

Oko sebe ostavljate nered i puno psujete? Verovatno ste ceo život bili osuđivani zbog ovih loših navika, ali studije su…

Najnovije - Promo

SOS nega po meri vaše suve kože

Da li vaša koža, posebno dolaskom oštrijih vremenskih uslova, svrbi, crveni se, peruta i gruba je na dodir? Usne su…

Najnoviji IDJ hitovi i preko 80 miliona pesama isključivo u HiFi zvuku uz TIDAL

SBB korisnici u okviru TIDAL paketa od sada mogu da uživaju u svojoj omiljenoj muzici i novim IDJ plejlistama, isključivo…

Novogodišnji spektakl sa Kule Beograd

Najspektakularniji doček u Beogradu i Srbiji dogodiće se u Belgrade Waterfront-u, gde će u noći 31. decembra biti priređen svetlosno-muzički…

Revolucionarna korejska kozmetika: Spoj nauke i tehnologije osvaja dame širom sveta

Revolucija je reč koja se ne pojavljuje često uz kozmetiku, međutim, vrlo je adekvatna kada govorimo o čuvenom K-Beauty asortimanu,…

Čarolija zajedništva u srcu Coca-Cola novogodišnje kampanje

Praznična čarolija je svuda oko nas, a najlepša je kada delimo zajedničke trenutke i stvaramo neprocenjive uspomene. Pod novom brend…

Black Friday vikend – opasno dobri popusti u ADA MALL-u od 26. do 28.11.

Zagrevanje za prednovogodišnju šoping euforiju, poznatiju kao Black Friday, ove godine poprima sasvim novu dimenziju. Od 26. do 28. novembra…