Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Zašto volimo privatne robne marke?

AUTOR: CityMagazine 02 Jun, 2021
Zašto volimo privatne robne marke?

Privatne ili sopstvene robne marke sve su popularnije u Srbiji. U mnogim zemljama one čine veliki deo tržišta i mi polako idemo u tom pravcu. One imaju i veliki ekonomski uticaj, a o tome najbolje govori podatak da privatne robne marke imaju preko 35 odsto učešća u ukupnoj prodaji na tržištima velikih i razvijenih zemalja Zapadne Evrope.

METRO Cash & Carry Srbija je pre 15 godina pionirski krenuo u promovisanje prve robne marke aro. Pre svih smo se ozbiljno bavili ovom temom, čak i kada ona nije bila tako trendy. Danas, ljudi u Srbiji definitivno vole METRO robne marke, a mi odgovaramo i zašto!

Saznaćete zašto i kako nastaju privatne robne marke u METRO-u, vodećem veletrgovinskom lancu, koji ima preko 16 miliona kupaca širom sveta! Velika većina njih, kupuje upravo brendove koje stvara METRO – Aro, METRO Chef, METRO Professional, METRO Premium i Rioba, a tu su i Tarrington House i Fine life.

Ukoliko idete u restorane, putujete ili ste ranije često boravili u hotelima, u Srbiji ili svetu, velika je verovatnoća da ste uživali u ovim proizvodima, a da niste ni znali. Za one koji su već otkrili svet METRO robnih marki otkrivamo još neke „tajne“ o nastanku proizvoda koje vole.

Šta je prednost privatnih robnih marki?

Kada neko odluči da kupi proizvod koji potpisuje METRO, odlučuje se za kvalitetan proizvod koji je dostupan po atraktivnoj ceni. Kako to postižemo? Pre svega, proizvode ih naši partneri, dobavljači, sa jasnim instrukcijama i specifikacijama, koje su kreirane prema potrebama naših kupaca. Najčešće se lojalnost ostvaruje veoma brzo, nekada je dovoljno da samo jednom probate proizvod, prepoznate kvalitet i da se i ubuduće odlučujete za njega. Dodatno, važno je razumeti da kupci imaju potrebu i želju da se povežu sa onim brendovima koji oslikavaju njihove vrednosti i da ih na taj način čine delom svoje svakodnevice. Proizvodi nastaju u fabrikama, a brendovi bude emociju, kreiraju iskustvo i lojalnost.

Kako nastaju robne marke?

Kao partner profesionalaca, METRO prati nekoliko ključnih smernica u kreiranju sopstvenih brendova. Pažljiv odabir proizvođača i kvalitet proizvoda je ključan, jer to utiče na razvoj lojalnosti prema samom brendu.  Imajući u vidu da snabdevamo profesionalne gastronome, ugostitelje i male trgovce, imamo priliku da shvatimo koje su njihove potrebe i šta je ono što krajnji potrošači žele. To nam daje mogućnost da osmislimo nove proizvode i odgovarajuća pakovanja, upravo tako da svi u lancu budu zadovoljni!

Gde se proizvode?

Mnogi METRO proizvodi nastaju širom sveta, te u našim objektima možete uživati u kupovini vrhunskih italijanskih kolačića ili paradajz sosova i pasti, ali i tradicionalnih španskih sireva. Istovremeno, većina artikala je lokalno proizvedena u Srbiji, jer imamo priliku da stvaramo odlične proizvode od lokalnih sirovina, što je naravno i vid podrške domaćim preduzetnicima i ekonomiji.

Autor teksta: Anđelka Zečević, Rukovodilac odeljenja METRO robnih marki, METRO Cash & Carry Srbija