Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Istraživanje pokazuje: 62 odsto žena se oseća bolje na poslu dok je našminkano

AUTOR: CityMagazine 25 Oct, 2019
Istraživanje pokazuje: 62 odsto žena se oseća bolje na poslu dok je našminkano

Skoro 62 odsto žena u istočnom delu Evrope na poslu se oseća samouverenije dok je našminkano, rezultati su istraživanja koje je sproveo vodeći švedski brend u oblasti lepote i velnesa FOREO. Sličan rezultat zabeležen je i na globalnom nivou, gde od skoro 6.500 ispitanika 71 odsto daje isti odgovor – ulepšano lice pozitivno utiče na samopouzdanje u toku radnog vremena.

Kako danas sve više vremena posvećujemo karijeri i trudimo se da nižemo što više poslovnih uspeha, pitanje podizanja samopouzdanja sa ciljem postizanja što boljih rezultata postalo je važno u svim sferama poslovanja i različitim industrijama. Istraživanje kompanije FOREO pokazuje da spoljašnji izgled igra značajnu ulogu kada je u pitanju mentalno stanje, pa briga o sebi ima jednu od ključnih uloga u samorazvoju i zadovoljstvu. Inovativni high-tech brend iz Švedske poslednjih pet godina razvija jedinstvenu tehnologiju uređaja za čišćenje lica i definiše novi pravac nege kože, donoseći rešenja koja odgovaraju zahtevima modernog života.

Imajući u vidu da beauty industriju predvode žene, jedinstveni kozmetički proizvodi dosegli su nove visine u kojima svaki tip kože dobija adekvatnu negu, upravo prema iskustvu. Anja Latinčić, PR menadžer kompanije FOREO u Srbiji, ističe da je briga o koži na prvom mestu kada je u pitanju lepota, a da ulepšavanje šminkanjem samo dodatno ističe sve naše prednosti i potencijale. „FOREO konstantno pokazuje da na sve zahteve potrošača može biti odgovoreno – u čak 77 zemalja u kojima kompanija posluje. Kako su neke od vrednosti koje gajimo samopouzdanje i jednakost, naša uverenja da je zdrav i lep spoljašnji izgled ključan u formiranju osećaja sigurnosti u sebe su potvrđena i ovim istraživanjem“, navodi Anja.

FOREO je istraživanjem takođe otkrio da najveći broj ispitanika u Istočnoj Evropi, oko 28 odsto, samo jedan do dva dana na posao ide bez šminke, a nešto manje – oko 26 odsto – svakog dana na posao ide sa šminkom na licu. Prema zaključcima žena sa našeg područja, ali i globalno, poslovni uspesi se grade na posvećenosti i samopouzdanju, a polazna tačka na ovom putu je upravo briga o sebi, lepoti i nezi kože.

Najčitanije

Objavljeno je koji je trenutno najpopularniji modni brend na svetu

Lyst je aplikacija za pretragu proizvoda poznatih modnih brendova koja na kraju svakog kvartala objavljuje svoj prestižan The Lyst Index…

Dženifer Lopez zna kako se nosi slip haljina tokom jeseni!

Ništa nije teško kada radiš ono što voliš, tako bismo ukratko mogli da opišemo stil života višestrane umetnice iz naslova.…

Zabavne slučajnosti koje se dešavaju samo jednom u životu

Kako biste reagovali da hodate supermarketom i na ambalaži nekog proizvoda ugledate ilustraciju čoveka koji izgleda isto kao vi? A…

Pogledajte neverovatan performans koji je osvojio internet

Ako ste pratili zatvaranje nedavno održanih Paraolimpijskih igara u Tokiju, imali ste priliku da uživate u neobičnom performansu koji je…

Motivišite se da vežbate kod kuće

Mnogima vežbanje samo po sebi predstavlja veliki izazov. Zna da bude izuzetno naporno, oduzima dragoceno vreme i može da nervira…

Duge čizme kao mikro trend

Interesantna stvar odigravala se na nedavno održanim Nedeljama mode, na kojima su predstavljene kolekcije za proleće/leto 2022. Naime, mnoge dame…

Najnovije - Stil

Eva Longorija u atraktivnoj haljini sa prorezima

Postoji više razloga zbog kojih nam se dopada stil junakinje današnje priče, koji možemo definisati kao elegantan i sačinjen od…

Aktuelni trendovi koje su nekada nosile članice grupe „The Supremesˮ

Nedavno se navršilo 55 godina od velikog uspeha članica grupe iz naslova, kada su se kao kompletno ženski sastav probile…

Pletene haljine su u modi!

Hladniji period godine vezujemo za pletene odevene predmete, pre svega zbog praktičnosti, ali smo ipak iznenađeni u kolikoj meri su…

Kreacije Dakote Džonson sa elementima gotike

Ukoliko sagledamo dosadašnju karijeru glumice čijem stilu danas posvećujemo pažnju, jasno je da se uspešno oprobala u različitim žanrovima. Gledali…

Logotipi poznatih brendova nekad i sad

Da li ste znali da je novi logo britanskog javnog servisa BBC koštao neverovatnih 1,8 miliona dolara, a to su…

Sara Džesika Parker u kombinaciji inspirisanoj ʽ50-im

Serija Sex and the City predstavlja pravu riznicu odevnih kombinacija, o kojima se i dalje priča, ali i polemiše. Visoke…