Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Kiehl’s Since 1851 otvorio vrata druge prodavnice u Srbiji

AUTOR: CityMagazine 02 Mar, 2021
Kiehl’s Since 1851 otvorio vrata druge prodavnice u Srbiji

Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška apoteka i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za negu kože i kose, otvorio je vrata druge prodavnice u Beogradu, u tržnom centru Galerija Belgrade.

Od otvaranja originalne apoteke u Njujorku 1851. godine, Kiehl’s je postao svetski poznato ime u industriji nege kože, jer svojim kupcima nudi najfinije formulacije izrađene na temelju novih naučnih saznanja i jedinstveno delotvornih prirodnih sastojaka. Otvaranjem prve prodavnice u junu 2019. godine u tržnom centru Ada Mall, Kiehl’s je obradovao mnoge ljubitelje ovog kultnog američkog skincare brenda, a danas, nakon nepune 2 godine na tržištu, Kiehl’s otvara drugu prodavnicu u Galeriji Belgrade.

Uz već prepoznatljive elemente duge istorije i tradicije Kiehl’sa, ali i jedinstveni ekscentričan karakter same prodavnice, Kiehl’s je otišao korak dalje, pa je nova prodavnica dizajnirana i izgrađena po principima održivosti.

Kao u svim Kiehl’s prodavnicama širom sveta i u novoj prodavnici u Galeriji Belgrade će se praktikovati inicijativa Isprobajte pre kupovine koja omogućava klijentima da preuzmu komplementarne uzorke i isprobaju ih kod kuće.

FUTURE MADE BETTER

Future Made Better je Kiehl’sovo putovanje ka smanjenju uticaja na životnu sredinu i poboljšanju uslova zajednice u kojoj su prisutni. Njihov rad ka tom cilju podrazumeva kreiranje odgovornih formula sa obnovljivim sastojcima i održivim pakovanjem, kao i poboljšanjem materijala koje koriste u njihovim prodavnicama.

Od 1851. godine misija Kiehl’sa je uvek težiti boljem – od odgovorne formulacije proizvoda, pakovanja, proizvodnje do podrške zajednicama i smanjenju uticaja na životnu sredinu.

„Ta misija je oduvek zvezda vodilja brenda Kiehl’s Since 1851. Posvećeni smo korišćenju sastojaka iz održivih i prirodnih izvora, smanjenju upotrebe ambalaže i pomaganju zajednici. Kontinuirano se razvijamo i poboljšavamo, jer smatramo da naši kupci, društvo i planeta zaslužuju kvalitetne (Made Better) proizvode. Sa tom misijom smo počeli pre 170 godina i planiramo da je sprovodimo i ubuduće“, ističe Šeril Vitali, globalna direktorka Kiehl’sa.

ODGOVORNO FORMULISANI PROIZVODI

Kiehl’s proizvodi su formulisani sa pažljivo odabranim sastojcima, kako bi klijentima omogućili postizanje zdravijeg izgleda kože. 98% Kiehl’s formula je kreirano sa barem 3 obnovljiva sastojka. Posebnu pažnju obraćaju i na količinu vode koja se koristi u procesu formulacije i proizvodnje, pa su posebno ponosni na činjenicu da su upotrebu vode u proizvodnji na svetskom nivou smanjili za 78% do današnjeg dana.

Kiehl’s vodi računa i o poreklu sastojaka, pa su svi sastojci koje koriste pri formulaciji proizvoda nabavljeni iz održivih izvora i na taj način Kiehl’s je podržao preko 600 zajednica širom sveta kroz njihov program nabavke održivih sastojaka.

ODGOVORNO PAKOVANJE I PROIZVODNJA

Minimalno generisanje otpada prilikom pakovanja, papirne kese od recikliranog materijala su oduvek bili u osnovi Kiehl’s poslovanja, ali su otišli i korak dalje. U 2020. godini Kiehl’s je smanjio upotrebu plastike na svetskom nivou za 19.3% kroz upotrebu reciklirane plastike (Post-Consumer Recycled Plastic) posle upotrebe u njihovim pakovanjima. Danas, preko 80% Kiehl’s pakovanja je proizvedeno od recikliranih materijala.

NOVI ŽIVOT ZA STARA PAKOVANJA

Kroz program Recikliranja i nagrađivanja Kiehl’s podstiče klijente da učestvuju u kreiranju bolje budućnosti. Od 2009. godine Kiehl’s je na svetskom nivou prikupio 13 miliona praznih Kiehl’s ambalaža i pobrinuo se da su pravilno reciklirane.