Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

II Dan održive mode na Belgrade Fashion Week-u

AUTOR: CityMagazine 10 Oct, 2019
II Dan održive mode na Belgrade Fashion Week-u

Nakon uspešno organizovanog prvog Dana održive mode na prethodnom izdanju Belgrade Fashion Week-a, nastavljamo razgovor o društvenim i ekološkim aspektima modne industrije i razmišljamo o rešenjima, te konkretnim predlozima za inovacije u modnom poslovanju. Jednodnevna programska celina održaće se u ponedeljak 28. oktobra, a program uključuje Okrugli sto, F.fm Quick Chat i EXPO održivih brendova. 

U saradnji sa Privrednom komorom Srbije – Udruženjem za industriju tekstila, odeće, kože i obuće organizovaćemo Okrugli sto: Fair Fashion Dijalog. Cilj je mapiranje izazova i prepreka sa kojima se suočava tekstilna i modna industrija u Srbiji u domenu zakonske regulative, konkurentnosti, podrške malim i srednjim preduzećima, finansijske podrške inovacijama u proizvodnji i plasmanu na tržište. Događaj će okupiti predstavnike privrede, nadležnih ministarstava, stručnjake i predstavnike akademske zajednice, kao i predstavnike medija i civilnog sektora. Doprinos okruglog stola biće formulisanje predloga praktične politike i uspostavljanje zagovaračke pozicije radi kreiranja inovativnih javnih politika i promocije novih biznis modela u cilju razvoja održive tekstilne i modne industrije u Srbiji.

F.Fm Quick Chat je forma razgovora zamišljena tako da se panelisti smenjuju na 20 minuta i za to vreme odgovore na pitanja vezana za modnu održivost u Srbiji. Tri relevantna gosta iz modne industrije će pričati o istoriji održive mode, lokalnim modnim medijima, hiperkonzumerizmu i odnosu domaćih dizajnera prema modnoj održivosti. F.fm Quick Chat je organizovan u saradnji sa Francuskim kulturnim centrom.

EXPO održivih brendova na jednom mestu okupiće domaće brendove koji uključuju principe održivosti u svoj dizajn i poslovanje. Brendovi su odabrani na osnovu sledećih kriterijuma: male serije proizvodnje, upotreba organskih materijala, etički uslovi proizvodnje i upošljavanje lokalnih tekstilnih radnika/ca.

Expo ima za cilj da doprinese povećanju vidljivosti domaćih modnih brendova, ali i povećanju svesti potrošača o vrednosti i prednostima lokalnih brendova i domaće proizvodnje kao vidovima održive mode i alternative fast fashion brendovima. Izložba je prodajnog karaktera.

Ogranizatorke programa Dana održive mode: Marija Radaković i Dunja Jovanović (F.fm podcast), Nataša Gligorijević (Centar za održivi razvoj Srbije)

Najčitanije

Ovo je 7 kozmetičkih proizvoda koje bi svaka žena posle 40. godine trebalo da koristi

Različiti periodi života zahtevaju različite kozmetičke proizvode. Bilo da je u pitanju omiljeni ruž za usne koji će vašem licu…

3 loše navike koje imaju inteligentne osobe

Oko sebe ostavljate nered i puno psujete? Verovatno ste ceo život bili osuđivani zbog ovih loših navika, ali studije su…

Nova južnokorejska serija za jedan dan postala popularnija od serije „Squid Game“

Izgleda da je svet željan južnokorejskih serija, a Netflix i te kako ima nameru da to iskoristi. Naime, samo 24…

5 znakova da ne volite sebe dovoljno

Jedno je reći da volite sebe i da vodite računa o svom emotivnom, mentalnom i fizičkom zdravlju, a drugo je…

6 zdravih navika koje možemo da naučimo od britanske kraljevske porodice

S obzirom na njihov gust raspored obaveza i pojavljivanja u javnosti, članovi britanske kraljevske porodice i te kako moraju da…

5 stvari koje su iznenada postale popularne zahvaljujući filmovima

Kada filmski autori osmišljavaju i snimaju svoja ostvarenja, oni najčešće pronalaze inspiraciju za svoje ideje iz sveta oko sebe. Ponekad,…

Najnovije - Stil

7 odevnih predmeta u koje vredi uložiti novac dok su na popustu

Crna nedelja prilika je da se po povoljnijim cenama pripremimo za predstojeće praznike, i tako obradujemo sebe i najbliže. Mnogi…

Kraljica Leticija jednim detaljem pobrala sve simpatije

Zvanična poseta španske kraljevske porodice Švedskoj još jedna je prilika da uživamo u modnim izdanjima dame iz naslova. Iako je…

Monoi noviteti

Brend nakita Monoi prepoznatljiv po svojoj sofisticiranoj minimalističkoj estetici lansirao je kampanju Outlines posvećenu ogrlicama! Kao najpre prstenje, a potom…

Dženifer Lopez kao mlada na najnovijem nastupu

Iako je bilo davno, još 2003. godine, možda se i dalje sećate udruženog MTV nastupa Britni Spirs, Kristine Agilere i…

Ovaj retro kroj haljine sve je popularniji među poznatim damama

Dobro je poznato da se moda oslanja na prošlost, koliko i na sadašnjost, te da inspiraciju možemo pronaći svuda ukoliko…

Modni omaž Stele Makartni grupi Bitlsi

Iako umetnicu iz naslova mnogi prepoznaju pre svega zbog slavnog prezimena koje nosi, ona je vrsna dizajnerka, koja niže uspehe…