Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Novi poslovni poduhvat Fashion Company-ja: Otvoreno još pet prodavnica u Galeriji Belgrade

AUTOR: CityMagazine 13 Apr, 2021
Novi poslovni poduhvat Fashion Company-ja: Otvoreno još pet prodavnica u Galeriji Belgrade

Fashion Company, vodeća modna retail kompanija u jugoistočnoj Evropi, od svog osnivanja 1993. godine ima dinamičan pristup poslovanju, ulažući neprestano u razvoj poslovanja i širenje maloprodajne mreže.

Zahvaljujući tome, kompanija je otvorila vrata pet novih prodavnica u Galeriji Belgrade, čime se broj maloprodajnih objekata Fashion Company-ja u ovom tržnom centru popeo na 11.

Mono-radnje Patrizia Pepe, Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein i Superdry pružiće kupcima vrhunski modni i vizuelni ugođaj, jednak onom u prodavnicama svetskih metropola poput Londona i Pariza.

Patrizia Pepe

Čuveni italijanski modni brend Patrizia Pepe odabrao je Beograd kao ekskluzivnu lokaciju na kojoj je predstavio novi koncept uređenja prodavnica pod nazivom „Glam Rhapsody”.

Enterijer savršeno oslikava prefinjeni duh brenda i pleni pažnju nenametljivim luksuzom. Prostorom dominiraju bele pločice i somot u zagasito ružičastoj boji, čineći kontrast taktilne topline i hladne beline. Vrhunski estetski doživljaj upotpunjuju dodiri zelenila i crni mrežasti elementi, dok se kao neočekivani detalj javlja staklena disko kugla u središtu radnje.

Centralnu poziciju zauzima neonski logotip brenda „Fly”, koji doprinosi glam ugođaju i poziva na istraživanje nove, senzualne kolekcije Patrizia Pepe.  

Diesel

Brend koji u protekle četiri decenije pomera granice smelim dizajnom i provokativnim kampanjama predstavio je nedavno novi koncept Diesel x Diesel, koji kupci mogu da pronađu u novootvorenoj prodavnici u prizemlju Galerije Belgrade.

Eksperimentalan, dinamičan enterijer ostavlja snažan vizuelni utisak, dok kombinacija neočekivanih tekstura, delimično otvorene fasade i pastelno zelenih nijansi omogućava kupcima da urone u svet kultnog italijanskog brenda i uživaju u kolekciji koja postavlja temelje novog pravca Diesela.

Tommy Hilfiger

Prodavnica se prostire na 320 kvadratnih metara, a njen dizajn odražava globalni prodajni koncept Tommy Hilfiger-a, koji spaja nasleđe brenda sa čistom, modernom estetikom. Nameštaj je načinjen od nerđajućeg čelika i orahovog drveta u beloj boji, sa akcentima u prepoznatljivim nijansama brenda – crvenoj, plavoj i beloj. Grafiti u denim delu prodavnice unose duh street art scene u prostor, dajući mu savremenu, urbanu notu.

Za potpuni šoping užitak, kupcima je dostupna sveža kafa u mini baru u produžetku kase, kao i šiveća mašina za personalizaciju kupljenih artikala.

Calvin Klein

Nova modna meka za ljubitelje minimalizma ispunjena je neutralnim tonovima crne i sive boje, koje joj daju dozu svedenosti i elegancije. Posebna pažnja posvećena je toplom osvetljenju kako bi se stavio akcenat na police ispunjene prolećnim modelima Calvin Klein odeće, obuće i aksesoara.

Novina u asortimanu je sportswear kolekcija za žene i muškarce, prepoznatljiva po diskretnom logotipu i vrhunskim materijalima savršenim za sportske aktivnosti.

Superdry

Britanski modni brend Superdry predstavio je ponudu za proleće/leto 2021. na 200 kvadratnih metara prodajnog prostora. Široki asortiman proizvoda usmeren je ka kupcima koji imaju jedinstveni stil, cene kvalitet i obraćaju pažnju na detalje.

Enterijerom prodavnice preovlađuju prirodni materijali i topli tonovi, uz crne, industrijske elemente koji prostoru daju dubinu i kontrast.

Najčitanije

Mala količina ove namirnice dnevno smiriće vam um

Hrana koju jedemo igra važnu ulogu u funkcionisanju našeg mozga i izbor namirnica može da bude dobra osnova u brizi…

10 manje poznatih činjenica o jagodama

Maj i jun vreme su za sočne, zrele jagode. No, pored ukusa, ove bobice su dragocene i u nutritivnom pogledu,…

Ova nedelja će biti odlična za osobe ovih horoskopskih znakova

Ako ste rođeni u nekom od sledeća tri horoskopska znaka, pred vama je nedelja u kojoj možete očekivati da će…

5 karakteristika zrelih muškaraca

Zrelost ne zavisi od starosti. Većina ljudi pre ili kasnije sazri. Postavlja se pitanje, šta jednog muškarca čini zrelim? Ponudićemo…

Namirnice koje nepovoljno utiču na pamćenje

Kvalitetna ishrana sinonim je za dobro zdravlje, a još više ukoliko se pritom bavimo fizičkom aktivnošću. Zdrave namirnice ključne su…

5 najčešćih propusta majki dečaka

Svaka majka sanja o tome da u svoje dete uloži maksimum i odgaji srećnu i skladnu osobu, no ponekad takve…

Najnovije - Stil

Navike koje narušavaju kvalitet kose

Nakon posete salonu retko razmišljamo o tome da je učinak profesionalne nege sasvim moguće produžiti do narednog odlaska, a ne…

Words’N’Bags – torbe sa porukom

Ženska torba može da ponese, znaju to one koje ih nose, zaista svašta. No, uz sve to standardno (od ključeva…

Krema, losion, mleko ili ulje – šta je najbolje za negu tela?

Mnogi zanemaruju negu tela u u svakodnevnim ritualima, što nije dobro, jer su i koži tela potrebni redovna hidratacija i…

Da li su maske od bambusa zaista održive?

Lagan, otporan i fleksibilan, bambus se danas smatra ekološki održivim materijalom. Zasluga su za to, pre svega, odnosi njegova prilagodljivost…

6 trikova da vam parfem duže traje

Najpouzdanija opcija da produžite učinak parfema je da putnu verziju omiljene bočice stavite u svoju kozmetičku torbicu. Kada to nije…

Tržište second hand garderobe dostiglo vrednost od skoro 100 milijardi dolara

Globalno tržište second hand odevnih predmeta je prošle godine dostiglo vrednost od skoro 100 milijardi dolara, navodi se u velikom…