Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Logoi poznatih automobilskih marki redizajnirani sa mladuncima životinja

AUTOR: CityMagazine 09 Feb, 2021
Logoi poznatih automobilskih marki redizajnirani sa mladuncima životinja

Logotipi su važan deo dizajna i identiteta svakog brenda, a to važi i za automobilske marke. Oni predstavljaju istoriju brenda, simbolizuju neke vrednosti i prepoznatljivi su širom sveta. Jedan od popularnih načina dizajniranja logoa automobilskih marki je korišćenje životinja, a u prilog tome govori činjenica da je čak 56 brendova izabralo životinju kao svoj zaštitni znak. Tokom godina, pojedini su doživeli promene i redizajne, a kompanija Lease Fetcher odlučila je da se poigra nekima od njih i prikaže ih koristeći mladunca prikazane životinje. U nastavku možete videti 5 ovakvih primera.

Lamborgini

Koreni jednog od najluksuznijih automobilskih brendova sežu do 1963. godine. Logotip je u obliku štita u čijem središtu se nalazi bik. On simbolizuje horoskopski znak osnivača brenda Feruća Lamborginija, a ujedno i njegovu ljubav prema borbi sa bikovima. Osim toga, ova životinja povezuje se i sa brzinom i samim prestižom brenda.

Ferari

Kada smo već kod prestiža, nezaobilazan je i Ferarijev „konj koji se propinje“. Ova životinja na logou odaje počast italijanskom heroju iz Prvog svetskog rata Frančesku Baraki. On je na svom avionu nacrtao konja koji se propinje, a veruje se da je to video na jednom nemačkom avionu koji je oborio. Taj konj inspirisao je i logo Poršea, kada je ova kompanija osnovana u Štutgartu 1931. A što se tiče Ferarija, kada je Enco Ferari upoznao Barakine roditelje, zamolili su ga da stavi konja na svoje automobile za sreću. On je dodao žutu pozadinu kao simbol svog rodnog grada Modene i zelene, crvene i bele pruge kao italijanske nacionalne boje.

Ford Mustang

Logo ovog posebnog modela mogao je da izgleda potpuno drugačije. Originalna zamisao bila je da se model zove Cougar (Puma) i da na njemu bude prikazana velika divlja mačka. Nakon razmatranja raznih drugih naziva, odabran je onaj koji je danas poznat širom sveta, kao i poni kao njegov zaštitni znak. On predstavlja snagu i oličenje brzine i slobode sa kojim se ovaj brend povezuje.

Jaguar

Brend postoji još od 1922. godine, a 1931. spojio se sa još jednom kompanijom i počeo da proizvodi automobile, ali je naziv Jaguar i prepoznatljivi logo dobio tek 1945. godine. Ova graciozna životinja predstavlja istovremenu eleganciju i želju za moći i snagom. Logo je promenjen 2005. zbog česte krađe srebrnih ukrasa u obliku jaguara u skoku, ali je on ostao prisutan na vozačevoj strani i zadnjem delu većine vozila.

Pežo

Poznati lav prvi put se pojavio još 1847. godine, što ga čini najstarijim automobilskim logoom na svetu. Doživeo je nekoliko manjih izmena, ali suština je ostala ista tokom svih ovih godina i još uvek predstavlja ponos francuskog proizvođača. Srebrna boja simbolizuje pouzdanost i poverenje, dok je lav i dalje znak snage i hrabrosti.

Izvor: Lease Fetcher

Najčitanije

Ovo su simptomi ciroze jetre

Hronična bolest oštećenja tkiva jetre zove se ciroza jetre. Ciroza je zapravo bolest koja nastaje kao posledica i kasniji stadijum…

Mesečni horoskop za oktobar 2022: Jedan znak bolje da do novembra ne izlazi iz kuće

Polako odbrojavamo poslednje dane septembra, i pred nama je novi jesenji mesec. Stoga, pravo je vreme za detaljan horoskop u…

Evo kada u svakom delu Srbije počinje jeftina tarifa struje

U situaciji u kojoj se nalazi svet, mnogi ljudi gledaju da uštede na čemu mogu, a jedna od bitnih stavki…

Da li treba da elektronske uređaje isključite iz struje kada napolju grmi i seva?

Često čujemo da je opasno da naši kućni uređaji budu uključeni u struju tokom grmljavine. Da li je ovo mit…

5 razloga zašto treba da počnete da pijete sodu bikarbonu

Verovatno već koristite sodu bikarbonu u kuhinji, a možda čak i za čišćenje svog doma. Ali da li ste znali…

Zašto nam se magle stakla automobila i kako to da rešimo?

Zamagljena šoferšajbna smanjuje vidljivost tokom vožnje, a samim tim i našu bezbednost u saobraćaju. S ovim problemom se suočavamo i…

Najnovije - Tehnologija

Cars & Coffee festival na krovu Galerije

Ne propustite jedinstvenu manifestaciju koja okuplja ljubitelje četvorotočkaša i dobre kafe Svetski poznata manifestacija Cars & Coffee, koja okuplja vlasnike…

Najveći domaći sajam audio-video tehnike HI-FILES SHOW početkom oktobra u Beogradu

Šesnaesti HI-FILES SHOW, najveći domaći sajam audio i video tehnike sa decenijskom tradicijom, održava se 1. i 2. oktobra u…

Namestili ste klimu da greje, a ona uporno hladi, evo u čemu je problem

Jesen je zvanično počela, a poslednjih malo više od nedelju dana bili smo svedoci naglog pada temperature, zbog čega su…

Ukoliko želite da uštedite, ovako je najbolje da koristite bojler

I dalje svedočimo rastu energenata i struje, a desi se da je trošimo više nego što bi trebalo jer prosto…

Kako prevoditi u aplikaciji Google Sheets?

Kada svi sa kojima radite ne govore isti jezik, ponekad je potrebno utrošiti dosta vremena da bi se razumeli s…

Konferencija CGA Belgrade vraća se sa najraznovrsnijim lajnapom do sada

Ovogodišnje izdanje konferencije CGA Belgrade, omiljenog okupljanja u sferi kreativnih industrija koje tradicionalno ujedinjenje profesionalce iz sveta filma, video igara…