• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Kozmetički brend FARMASI prvi put predstavljen na tržištu Srbije – delimo poklone

Kozmetički brend FARMASI prvi put predstavljen na tržištu Srbije – delimo poklone

CityMagazine
15.03.2019. 2 min Nagradne igrePromo

„Naše proizvode prodaje, pre svega, kvalitet a potom i izuzetno pristupačna cena. Nastojimo kupcima ponuditi najbolji odnos uloženog i dobijenog što je vodeća poslovna filozofija kozmetičke kompanije FARMASI. Više od šest decenija uz pomoć tradicionalne recepture i savremene tehnologije stičemo poverenje korisnika stvarajući proizvode namenjene celoj porodici. Osim toga, FARMASI nudi i poslovnu priliku, šansu da zajedno sa nama, ostvarite zavidnu karijeru i spajajući ugodno sa korisnim doprinesete kućnom budžetu.“ – istakla je Andrea Marković, managing director za FARMASI Adriatic.

Prema njenim rečima, koristeći najbolje iz prirode i uz dobar balans pouzdanih i proverenih sastojaka u pet integrisanih fabrika širom sveta, nastala je široka paleta FARMASI dekorativne kozmetike, u kojoj je moguće pronaći sve željene nijanse za dnevni, večernji, poslovni ili svečani izgled.

Kozmetički brend zasnovan na inovativnim formulama, prilagođen savremenom stilu života
Kozmetički brend zasnovan na inovativnim formulama, prilagođen savremenom stilu života

„Pored dekorativne kozmetike naši najtraženiji proizvodi nose oznaku Dr. C. Tuna. Doktor Cevdet Tuna utemeljio je osnovne  FARMASI postulate, a poznat je i kao tvorac prve fabrike lekova u Instanbulu, u kojoj su još 50-tih godina prošlog veka, proizvedeni prvi sirupi protiv kašlja, tablete protiv bolova, gelovi za masažu i mnogi drugi proizvodi, preteče današnjim savremenim lekovima. Danas brend FARMASI i Dr C. Tuna čine više od 2000 licenciranih proizvoda za negu kose i tela i broje više od 360 miliona zadovoljnih korisnika na pet kontinenata. Svi proizvodi su bazirani na prirodnim sastojcima, bez parabena, veštačkih boja, triklosana, teških metala. Dermatološki su testirani, a odnedavno imamo i organski sertifikovanu aloe vera liniju.“ – objasnila je Aleksandra Vižin, direktorka marketinga za FARMASI Adriatic.

Sa predstavljanja brenda FARMASI
Sa predstavljanja brenda FARMASI

Prepoznat kao brend za celu porodicu FARMASI je kreirao i Mr. Wipes Biohome liniju sredstava za održavanje kućne higijene. Sirovine korišćene u ovim proizvodima poseduju Ecocert sertifikat, ne sadrže fosfate, ekološki su razgradivi i koncentrovani što ih čini ne samo efikasnim već i ekonomičnim.

FARMASI – Beauty and more
FARMASI – Beauty and more

Više pojedinosti o brendu prisutnima je prezentovao direktor prodaje FARMASI Srbija, Darko Žabić, a nakon oficijelnog dela zvanice su imale priliku da učestvuju u donatorskoj akciji Jedan paket – jedna sadnica, gde su u saradnji sa Udruženjem Šuma peva kroz kupovinu FARMASI proizvoda po simboličnim cenama prikupljena sredstva za projekat Drveće za grad.

Donatorska akcija „Jedan paket - jedna sadnica"
Donatorska akcija „Jedan paket – jedna sadnica”

FARMASI i City Magazine poklanjaju vam dva poklon paketa ovih proizvoda. Sve što je potrebno je da u komentarima na ovu vest na našoj FB stranici napišete na koji način se vi negujete na pragu proleća.

Oznake:

FARMASIkozmetikanega telaprirodno

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

Japanska aplikacija pomaže muževima da dekodiraju reči svojih žena
Prethodni

Japanska aplikacija pomaže muževima da dekodiraju reči svojih žena

Ova hrana je najpopularnija u svetu
Sledeći

Ova hrana je najpopularnija u svetu

Sledeći
Ova hrana je najpopularnija u svetu
16.03.2019.

Ova hrana je najpopularnija u svetu

Prethodni
15.03.2019.

Japanska aplikacija pomaže muževima da dekodiraju reči svojih žena

Japanska aplikacija pomaže muževima da dekodiraju reči svojih žena

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    marčelo
    „Puzzle Shock“ 20 godina kasnije: Kako je nastao album koji je stvorio Marčelov prepoznatljiv glas
    CityMagazine
    žikina dinastija
    Pre Nikole Koje i Borisa Milivojevića, on je bio Miša iz serijala Žikina dinastija: Pogledajte kako danas izgleda
    CityMagazine
    eva braun
    Kako je nastajala pop muzika u inat užasnom vremenu: 30 godina kultnog albuma grupe Eva Braun
    CityMagazine
    Kalum Tarner
    Da li je Kalum Tarner naš sledeći Džejms Bond? Evo šta znamo
    CityMagazine
    žikina dinastija
    Gledao sam novi nastavak filma “Žikina dinastija” i rešio da rangiram svih 11 naslova iz ovog serijala
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖