Da li srećne kravice proizvode kremastije i ukusnije mleko?
Milka brend veruje u jednostavnu jednačinu: srećna kravica jednako kremastije mleko. Istraživanje* koje je Valicon nedavno sproveo za Milku pokazuje da se srpski potrošači uglavnom slažu – 77% njih veruje da srećne krave daju ukusnije mleko, dok više od 85% veruje da način na koji su krave tretirane i sredina u kojoj žive takođe imaju uticaj na ukus mleka koje one daju.
Kako bi ispričala priču o alpskom mleku koje se koristi za proizvodnju njihove čokolade, Milka je napravila smeo potez – njihova poznata ljubičasta maskota odlazi sa pakovanja i prepušta mesto pravim Milka kravicama – zvezdama u usponu, poput Gerde, Marise, Lole, Ariane i Muće. Ove dame su te koje pomažu da Milka čokolada bude tako nežna. Suprotno onome što većina anketiranih veruje, Milka bira da mleko za svoje čokolade nabavlja sa malih porodičnih farmi u srcu Alpa, koje imaju u proseku 60 krava po farmeru. To omogućava farmerima da pažljivo brinu o svakoj kravici, a u Milki veruju da ovakav tretman kravica čini njihovu čokoladu tako nežnom i ukusnom. Kako bi omogućili svim svojim potrošačima da se sami uvere, Milka ovu priču vodi korak dalje – prave Milka kravice su preuzele Milka Instagram stranicu na ograničeni vremenski period kako bi svima dopustile da zavire u njihove živote, interesovanja i svakodnevne aktivnosti, deleći pravu priču o alpskom mleku.
U poslednjih nekoliko godina, svima je dobro poznat globalni trend da se potrošači sve više zanimaju za poreklo hrane koju konzumiraju. Valiconova studija pokazuje da 50% potrošača čokolade u Srbiji želi da zna poreklo sastojaka proizvoda koje konzumiraju. „U želji da odgovorimo na interesovanja i potrebe naših potrošača, pričamo im priču o alpskom mleku kroz različite kanale – našu prepoznatljivu ljubičastu kravicu sa pakovanja zamenili smo pravim Milka kravicama, dok na našem Instagram profilu kroz interaktivan sadržaj omogućavamo svima da zavire u život Milka kravica. Iskreno verujemo da proizvodnja nežne mlečne čokolade počinje sa nežno proizvedenim mlekom i snažno smo posvećeni našoj misiji da učinimo svet nežnijim mestom“, kaže Dunja Dejanović, brend menadžer za Milku.
I na kraju, pozivamo vas da pratite nove zvezde Instagrama na @Prave.Milka.Kravice.rs. Pripremite se da saznate neke nove interesantne činjenice i dobijete odgovore na pitanja kao što su: Da li krave mogu imati različit karakter? Da li zaista dobijaju masažu na farmama? Mogu li imati najbolje prijatelje? Koje su njihove omiljene dnevne aktivnosti? Ali, pre svega, pripremite se da svoje dane začinite dozom zabave i smeha!
*Internet anketa, nacionalno reprezentativan uzorak za Srbiju.