• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Libresse predstavlja: Priče iznutra

Libresse predstavlja: Priče iznutra

CityMagazine
14.07.2020. 2 min PRPromo

Libresse revolucionarna kampanja potpuno menja pristup ženskim temama i u fokus stavlja realan život i stvarne situacije kroz koje žene prolaze.

Nova kampanja za brend Libresse ruši tabue i daje ženama priliku da iskreno i bez ulepšavanja govore o tome kako prolaze kroz razna iskušenja, životne situacije i izazovne periode u svom životu. Ovo je prvi put da jedan brend posvećen isključivo ženama na iskren i otvoren način priča o onome kroz šta svaka žena prolazi u različitim životnim dobima. To nije kampanja sa cvetićima i osmesima, već iskrena priča o tome kako su žene pravi heroji čak i kad same o sebi tako ne misle.

Ovo je kampanja u kojoj je različitim ženama data prilika da kažu šta imaju i da te iskrene priče poslušaju od drugih žena. Reč je o kulturološkoj promeni, jer svaka priča o rušenju tabua je zapravo priča o stvaranju društvenih uslova i atmosfere u kojoj se žene osećaju slobodno i sigurno da ispričaju ono kroz šta prolaze, bez toga da ih neko za to osuđuje i da te priče smatra neprimerenim. Svaka priča ispričana iskreno deo je životnog iskustva i ona kao takva ne sme i ne bi trebala predstavljati tabu temu o kojoj nije baš lepo da se priča. Libresse brend smatra da je svaka priča vredna i dragocena i da žene moraju da se ohrabre da slobodno svoje priče ispričaju i saslušaju priče drugih žena. Samo na taj način, pričajući i slušajući, rušićemo zajedno tabue i pričati priče koje su važne.

Libresse predstavlja: Priče iznutra

Libresse revolucionarna kampanja potpuno menja pristup ženskim temama i u fokus stavlja realan život i stvarne situacije kroz koje žene prolaze. Libresse podiže svest o tome da u životu žene nije sve med i mleko, da se na primer svaka deseta žena bori sa problemima endometrioze, da se jedna od četiri trudnoće završi pobačajem. Žene su još uvek pod snažnim pritiscima koje im nameće sredina u kojoj žive. Čak 62 odsto žena koje nemaju decu smatraju da društvo ne razume njihov izbor. Koliko se o ženskom telu ne priča na pravi način govori i podatak da većina žena bolje poznaje muško telo nego svoje sopstveno. Libresse kampanja želi da razbije sve ove tabue, želi prave, realne priče žena kojima je potrebna podrška i razumevanje društva. Skrivene i neizgovorene priče imaju velike posledice na život žena i njihovo samopouzdanje. Cilj nove Libresse kampanje je da to promeni. Ostanite uključeni, pratite Libresse kampanju i budite deo boljeg sveta za sve žene. Čitajte i u narednim brojevima City Magazina Priče iznutra.  

Oznake:

kampanjaLibressezenska pravaženske teme

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

Huawei P40 Pro +: Snažna video kamera koja staje u vaš džep
Prethodni

Huawei P40 Pro +: Snažna video kamera koja staje u vaš džep

Najnovije naučne hipoteze: Ima li magnezijum ulogu u pandemiji koronavirusa?
Sledeći

Najnovije naučne hipoteze: Ima li magnezijum ulogu u pandemiji koronavirusa?

Sledeći
Najnovije naučne hipoteze: Ima li magnezijum ulogu u pandemiji koronavirusa?
14.07.2020.

Najnovije naučne hipoteze: Ima li magnezijum ulogu u pandemiji koronavirusa?

Prethodni
14.07.2020.

Huawei P40 Pro +: Snažna video kamera koja staje u vaš džep

Huawei P40 Pro +: Snažna video kamera koja staje u vaš džep

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    STRANGER THINGS
    Stranger Things pred finale otkriva da Upside Down nije ono što mislimo: Upozorenje, tekst sadrži spojlere
    CityMagazine
    vruć vetar
    “Vruć vetar” bez Čkalje i Ljubiše Samardžića danas je nezamisliv, a evo ko je trebalo da bude u njihovim ulogama
    CityMagazine
    "Ko ne ume da razume, evo ide siže": Hit iz 90-ih, iz kog su izbačeni političari, a ostao je Berček, koji ako ne znate, propuštate mnogo
    “Ko ne ume da razume, evo ide siže”: Hit iz 90-ih, iz kog su izbačeni političari, a ostao je Berček, koji ako ne znate, propuštate mnogo
    CityMagazine
    Božić
    Ceo svet svakog Božića sluša ovu pesmu koju u Srbiji niko nije čuo: Potvrda da ljudskost opstaje
    CityMagazine
    porodica po ugovoru
    Brendan Frejzer u filmu „Porodica po ugovoru” od 15. januara u bioskopima
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖