Aktuelne izložbe u Kulturnom centru Beograda
Do 21. januara 2021. godine, u tri galerijska prostora Kulturnog centra Beograda kao i do sada, možete pogledati tri istovremene izložbe.
U galeriji Artget predstavljena je izložba pod nazivom Drama u fotografiji? Fotografska slika na Fakultetu dramskih umetnosti i 50 godina Katedre kamere, na kojoj su izloženi radovi studenata sa Fakulteta dramskih umetnosti, na predmetu Fotografska slika, a ujedno se i obeležava 50 godina od osnivanja katedre kamere na FDU.
Izlagači su studenti Fakulteta dramskih umetnosti: Vladislav Andrejević, Aleksa Bartol, Milica Drakulić, Boško Đorđević, Kosta Đuraković, Ana Melentijević, Miroslav Mišić, Milan Radojčić, Đorđe Stojiljković, Mladen Teofilović, Đurđina Tomić i Luka Trajković, dok su gostujući izlagači, studenti Fakulteta primenjenih umetnosti: Una Laurenčić i Jelena Žigić.
U Likovnoj galeriji otvorena je izložba Soba s pogledom. Izlažu Radoš Antonijević i Nenad Malešević, Bojan Bem, Dejana Vučićević, Gabriel Glid, Vesna Golubović, Marija Dragojlović, Ivana Ivković, Ljiljana Jarić, Nemanja Lađić, Goranka Matić, Ivana Popov, Jelica Radovanović i Dejan Anđelković, Milica Ružičić i Ivan Šuletić.
Soba sa pogledom je izložba koja se priređuje povodom uspešnih i kreativnih 60 godina delovanja Likovne galerije Kulturnog centra Beograda u kulturi grada, zemlje i okruženja, i predstavlja svojevrsni omaž tradicionalnoj izložbi, Beograd inspiracija umetnika, ali je od nje udaljena revidiranom koncepcijom zasnovanoj na strategiji percipiranja grada, ovog puta, sa prozora doma ili ateljea umetnika. Kustoskinje ove izložbe su Svetlana Petrović i Gordana Dobrić.
U galeriji Podroom su izloženi radovi Borisa Burića, pod nazivom Déjà vu.
„Normalan život“ je na hold-u, motori kapitalizma su blago usporeni, a vizije budućnosti ne idu dalje od proleća sledeće ili one tamo godine kada se, možda, vraćamo svetu bez maski. Kraj druge decenije novog milenijuma biće deo budućih prisećanja na vreme kada je sve počelo ili kada se sve završilo, u svakom slučaju kada je na trenutak sve stalo da se napravi start za još jedan istorijski loop. Svojevrsni mizansceni kroz koje se posmatrač u galeriji kreće u funkciji su evociranja filmskog prostora i vremena koji bi trebalo da ga iniciraju u sopstveni sled sinematičnih doživljaja i povezivanja različitih asocijacija na kraj jedne epohe i ideologije, na ispražnjenost simbola pobune i potrebe da se iskorači iz dominantnih i nametnutih okvira u umetnosti.