Zašto je Grejs Keli skrivala svoju vilicu?
Nebrojano tekstova je napisano na temu junakinje današnje priče, koji se mahom odnose na to kako se oblačila. Godinama unazad modne magazine krase priče o njenim kombinacijama koje su nosive i danas, a o njenom doživljaju svog izgleda malo se zna. Upravo zato, u redovima koji slede otkrivamo jedan interesantan detalj u vezi sa njenim licem, na koji do sada nismo obratili pažnju.
Kako je prvobitno glumica, a od 1956. godine i princeza od Monaka, imala porcelanski ten, nikada nismo pomišljali na to da Grejs Keli nije bila zadovoljna odrazom u ogledalu. Đina Makinon, autorka knjige What Would Grace Do? otkrila je da je ova dama imala urednu frizuru i šminku, pa je u torbici uvek nosila češalj i puder u kamenu. Tokom snimanja filma To Catch a Thief (1955), glumica je potrošila veliku svotu novca za ešarpe i rukavice, u Hermès radnji u Parizu. Jednom prilikom sama je priznala da je oduvek pila puno vode, nije pušila, već naprotiv vodila zdrav život, plivala, a kao mala pohađala je balet. Uvek je znala da pozira, zbog dobrog držanja i bavljenja modelingom za reklamne potrebe. Kostimografkinja Idit Hed smatrala je da Grejs ima duge noge i veoma tanak struk, za kojim mnogi žude. Volela je da se doteruje tako da izgleda besprekorno, a za to je tokom glumačke karijere bila zadužena upravo Idit. Ipak, kada se preselila u Monako, ostala je bez stiliste, pa se sama brinula o svom licu i kosi.
Grejs Keli proslavila se za kratko vreme, ukoliko uzmemo u obzir da je u Holivudu provela svega 5 godina. U tom periodu vešto se služila dvema nijansama rumenila kako bi postigla željeni izgled vilice. Interesantno je da je konturisanje lica započelo puno pre nastanka Instagrama, iako često verujemo da je sve što tamo vidimo novo. Vendi Li, autorka druge knjige, pod nazivom True Grace, takođe ističe da je princeza od Monaka dobro poznavala svoje lice, i pronalazila mu nedostatke. Na primer, verovala je da joj je brada previše koščata, i da su sve mere njenog tela prevelike, od visine, dužine nogu, do nesrazmerne vilice. Stoga je uglavnom pozirala sa glavom pomalo nagnutom u stranu, nosila nakit, i akcenat usmeravala na obraze. Sa druge strane, dobro je znala šta su njene najveće prednosti.
Frizer Piter Lamas, koga je angažovala po preporuci Džeki Kenedi, otkrio je da je Grejs Keli posebno volela kreme za ruke. Razlog je jednostavan – verovala je da se godine najbolje vide na rukama. Njih dvoje sreli su se 1971. za potrebe snimanja božićne naslovnice časopisa Vogue. Ona je došla sa čitavom svitom, jer je već bila princeza, a odavala je utisak druželjubive, nasmejane i tople osobe, koja stoji čvrsto na zemlji. Lamas je upotrebio velike viklere, uz minimum laka, a između poziranja, Grejs Keli je sama popravljala frizuru.
Kao glumica, znala je ko je i kako želi da se predstavi, i uz to je umela da iskomunicira sa svojim obožavateljima.
Izvor: Vogue España
Fotografije iz naslovnog kolaža: Getty images