Spektakularno predstavljanje BOSS x Russell Athletic kolekcije u Milanu
Nakon izuzetno uspešne kolekcije inspirisane košarkom, predstavljene ovog proleća, brendovi BOSS i Russell Athletic ponovo su oduševili svet nesvakidašnjim događajem u okviru nedavno završene Milanske nedelje mode. Više od hiljadu internacionalnih umetnika, sportista, influensera i ljudi iz sveta mode, zaputili su se ka sportskom centru Kenedi u Milanu, kako bi bili deo spektakularnog, offline-online iskustva i proslavili lansiranje druge BOSS x Russell Athletic kolekcije.
Tim povodom u Srbiji je nedavno lansirana BOSS x Russell Athletic kampanja koju su uveličali Nataša Kovačević, košarkašica i trenutno najbolji 3×3 basketaš na svetu Dušan Domović Bulut, koji je i prisustvovao dešavanju u Milanu.
Reviju je uz hitove ’90-ih otvorila savremena ikona modelinga Điđi Hadid, koju su pratile Irina Šajk i Džoan Smols, zatim Sindi Bruna, Alfa Dija, Olton Mejson i Adut Akeč, noseći 60 novih kreacija za sezonu proleće/leto 2022. Svoj debi na „pisti” imala je i vrhunska nemačka atletičarka Alika Šmit, koja je ove godine proglašena za najlepšu atletičarku na svetu. Reviju je zatvorio Kabi Lejm, internacionalna TikTok zvezda, koji je za samo 18 meseci došao do neverovatnih 113 miliona pratilaca i kome je ovo prva saradnja sa jednim modnim brendom.
Spajajući timski duh kolektivnih sportova i uzbuđenje pred svaku veliku igru, ovaj interaktivni događaj razbio je sve uobičajene forme koje se mogu videti na nedeljama mode. Food trucks, maskote, čirlidersice – bio je to nezaboravan dan u Milanu, jer je jedna od saradnji o kojima se najviše priča u svetu mode podigla lestvicu na potpuno novi nivo. Dešavanja na terenu i nova kolekcija izazvali su pravu atrakciju na društvenim mrežama, jer su ih brojne poznate ličnosti tokom i nakon događaja delile sa svojim pratiocima.
U publici je sve vrvelo od poznatih lica, među kojima su bili i Kjara Feranji i Fedez, zatim model Fai Kadra, glumac i pevač Avan Džogija i TikTok zvezde Elevatorboys, Junes Zaru i Eliza Maino. Ovaj događaj zapravo predstavlja važnu prekretnicu u istoriji brendova BOSS i Russell Athletic, budući da je prvi koji je usmeren pre svega ka društvenim mrežama.
Dajući novu perspektivu američkim retro simbolima, kolekcija spaja umetnost besprekornog i prefinjenog krojenja sa nostalgičnom estetikom sportske garderobe. Na reviji, koja je uživo prenošena na TikTok-u, Instagramu, YouTube-u i LinkedIn-u, takođe su predstavljeni i komadi iz BOSS pre-fall i pre-spring kolekcija. A kako bi obeležili lansiranje nove kolekcije, brendovi su organizovali giveaway na TikToku-u, gde je podeljeno pet jedinstvenih #BOSSxRusseIIAthletic NFT koledž jakni u okviru #BOSSMoves izazova.