Sve o modnoj saradnji decenije – „Birkenstockˮ i „Manolo Blahnikˮ
Kad je reč o saradnjama, Manolu Blahniku ne nedostaje kreativaca koji čekaju u redu za rad s njim. Da li se sećate one sa Rijanom? No, poslednja u nizu saradnja možda nije nešto što bismo mogli očekivati od brenda visokih potpetica, čije je zaštitno lice junakinja Keri Bredšo. Sada je vreme za dobrodošlicu u Birkenstock.
„Nosim ih čitav život!”, kaže Blahnik, koji je ljubitelj bostonskih klompi. „Moja nećaka Kristina i ja učestvovali smo u njihovoj Personality Campaign 2020, i bilo je jako zabavno. Ova saradnja je bila logičan sled događaja – apsolutno sam oduševljen ishodomˮ.
Zaista, ovo nije bilo kakav Birkenstock Arizona. Luksuzne verzije od baršuna s kristalima na dva najpoznatija modela firme učinile bi da se čak i Sara Džesika Parker zaljubi u njih. „Uvek sam u potrazi za novim detaljima ili dodacima od dragulja kojima bih ukrasio naše cipele i bilo je tako zabavno dodati sjaj Birkenstock papučama i učiniti ih tako privlačnimˮ, poručuje dizajner, koji je nedavno objavio digitalnu arhivu koja obuhvata njegovih 50 godina karijere.
Ispostavilo se da omiljene papuče ljubitelja mode u Nemačkoj, koje su postale nezvanična obuća prvog karantina, imaju više zajedničkog s hiperglamuroznim svetom gospodina Blahnika nego što se na prvi pogled čini. „Birkenstock poseduje istinsku autentičnost i uvek ostaje veran svojim vrednostima”, objašnjava majstor obuće koga je otkrila Dajana Vriland dok je još bio scenograf. „Delimo ljubav prema izradi i garanciji prijanjanja – ove vrednosti su temeljne za sve što obe kuće radeˮ.
Koje je Birkenstock modele Blahnik nosio tokom života? „Davnih ʽ70-ih kupio sam Arizon papuče u robnoj kući Bongénie Grieder u Ženevi i nosio ih čitavo leto, jedva da sam ih skidao s noguˮ, objašnjava on. „Sada ih uglavnom nosim u bašti jer su neverovatno udobne, a ručno izrađena završna obrada je jednostavno božanstvena – traju čitav život. Ja ih nosim s čarapama Paul Smithˮ. Sada se možete prijaviti na zvanični sajt kompanije Manolo Blahnik i razgledati ponudu, koja je proširena novim modelima 24. marta.
Izvor: Vogue España
Naslovna fotografija: Photo by Haley Truong on Unsplash