„Barbiecore” je ultimativni letnji trend jer nema boljeg marketinškog trika od nostalgije
Barbika je najveća modna muza 2022. godine, a za sve je kriv film koji još uvek nije ni snimljen.
Iako se o filmu Barbie priča još od 2019. godine , tek je u julu prošle godine potvrđeno da će Greta Gervig režirati novi film o omiljenoj lutki svake devojčice na kugli zemaljskoj. Snimanje je počelo ove godine s Margo Robi i Rajanom Goslingom u ulogama Barbi i Kena. Ništa o radnji javnosti nije poznato, ali su nostalgične fotografije Robi i Goslinga odevenih u kombinacije koje je Barbi lutka nosila u osamdesetima, inspirisale stvaranje novog trenda koji je na društvenim mrežama nazvan „Barbiecore”.
Nijedan marketinški trik ne deluje tako dobro kao nostalgija i zato su fotografije sa snimanja filma Barbie imale instant efekat na publiku, ali nisu jedine koje su zaslužne za stvaranje ovog novog letnjeg trenda.
Valentinov ružičasti svet
Trendovi se još uvek rađaju na modnim pistama odnosno u radovima svetski priznatih modnih dizajnera. Kreativni direktor kuće Valentino, Pierpaolo Piccioli, tako je u martu na Nedelji mode u Parizu na pistu poslao 48 ružičastih (i 33 crne) kreacija i to je bila njegova čitava paleta boja za jesen 2022. godine.
Mnoge poznate ličnosti su prigrlile ovaj trend, a da nisu razmislile dva puta. Megan Foks i Mašin Gan Keli su se pojavili na premijeri njegovog dokumentarnog filma Life in Pink upravo tako – in pink! Izgledali su upravo kao Barbi i Ken, kompletno obučeni u roze.
Popularizaciji Barbiecore-a doprinela je ove sezone i Hejli Bieber koja se fotografisala u ružičastom korsetu kuće Versace kao i Kim Kardašijan. Kim je postala zaštitno lice kuće Balensijaga te se za Instagram fotografisala u njihovim čizmama-helankama od likre, kratkom gornjem delu trenerke i s „Hourglass” torbom.
Sve je to vrlo živopisno i simpatično, ali čini se da mnogi zaboravljaju da je Barbi godinama bila sinonim za nerealne standarde lepote u ranoj dobi kod devojčica. Film Grete Gervig mogao bi da bude ohrabrujuć korak ka menjanju percepcije i stvaranju neke nove Barbi koja propagira realne vrednosti i prirodan izgled. Nadajmo se da će tako i biti.
Naslovna fotografija: Profimedia / Snorlax / MEGA