Nova Gucci kampanja je oda Stenliju Kjubriku
Modni gigant Guči objavio je svoju novu kampanju pod nazivom Exquisite, a koja predstavlja omaž svetu kinematografije i posebno jednom od najboljih reditelja svih vremena – Stenliju Kjubriku.
Kako kaže Alesandro Mikele, kreativni direktor Gučija, njega je svet filma oduvek fascinirao zbog načina na koji se pripovedaju priče o stvarnosti, istraživanju ljudskog života i njegovim kretanjima. On kaže da haljinu nikada ne zamišlja nezavisno od priče koja je prati i onog ko je nosi i da ona nikad nije samo parče tkanine. Stoga, svoje kolekcije oduvek smatra filmovima koji pričaju bogate priče.
Novom kampanjom, Mikele šalje „ljubavno pismo” Kjubriku, koga smatra velikim izvorom inspiracije i to tako što uzima kadrove iz njegovih čuvenih filmova i rekreira ih pomoću Gučijeve odeće i obuće.
U snimcima i fotografijama iz kampanje prepoznaju se kadrovi iz filmova Barry Lyndon, The Shining, Eyes Wide Shut, A Clockwork Orange i 2001: A Space Oddysey. Mikele kaže da je izabrao baš Kjubrika kao inspiraciju jer je on stvorio nešto što je toliko popularno da je postalo deo kolektivne mašte.
Svoj doprinos ovoj kampanji dala je i Milena Kanonero, kostimografkinja i četvorostruka Oskarovka za filmske kostime (uključujući i one baš iz filma Barry Lyndon) i ova kampanja ne bi izgledala tako upečatljivo da ona nije imala svoj uticaj.
Izvor: Collater.al
Naslovna fotografija: Gucci via Bestimage / Bestimage / Profimedia