Kejt Mos se ponovo ofarbala u pink: Evo zašto
Da je odnos modne kuće „Marc Jacobs” i manekenke Kejt Mos i dalje dobar teško je poreći nakon što smo videli najnoviju kampanju koju je predstavio „New Yorker”. Kultni dizajner više od 20 godina nije računao na britansku kompaniju za jedno od svojih lansiranja, ali sada, odlučan da povrati modne ambleme u svoje redove (kao što su Vinona Rajder ili Pamela Anderson za „Heaven”) stavio je Mos u središte pažnje za potrebe resort kolekcije 2022/23.
Marc Jacobs 2019. godine ćerku top modela ’90-ih, Lilu Mos, imenovao je zaštitnim licem svoje linije za lepotu, a sada je ponovo ukazao poverenje svojoj prijateljici, te ne čudi što je kampanja postala viralna. Poslednji put sarađivali su 2000. godine, a sada je Britanka ponovno ofarbala kosu u pink kao što je to već učinila da bi prošetala na Versace reviji. Pozirala je Harli Vir, odevena u Danielle Emerson, kako bi predstavila nove Jacobs modele.
Uz pank izgled, Kejt Mos na fotografijama nosi eklektičnu odeću: platforme, upečatljiv nakit, duge rukavice, odevne predmete s monogramom i nekoliko torbi s potpisom, uključujući dva njena klasika, bucket torbu i J Marc.
Iznenađenje koje je dizajner pripremio za sve svoje pratioce i ljubitelje mode uveliko kruži društvenim mrežama. Pored toga, kolekcija koja obećava da će biti hit podseća nas na jednu od najpoznatijih fotografija Kejt Mos, onu pod nazivom Young Pink Kate, koju je fotograf Jurgen Teler uslikao 1998. Na njoj manekenka leži na leđima, ušuškana belim prekrivačem tako da joj ružičasta kosa rasuta na sve strane.
Kad je reč o marketinškim i reklamnim kampanjama, nema sumnje da je Kejt Mos, i uvek će biti, recept za uspeh. Nakon što se prošle godine vratila na modne piste kako bi sa ćerkom prošetala na zajedničkoj reviji Versace i Fendi, a iznad svega, nakon trijumfalnog ovogodišnjeg dolaska u Milano na modnu pistu Bottega Veneta, nema sumnje da muza i ikona ’90-ih još uvek ima šta da ponudi modnoj industriji.
Izvor: Harperʼs BAZAAR España