Restoran u Italiji naplatio turistima sečenje sendviča s izgovorom da je “trebalo vremena da se prepolovi”
Restoran u Italiji naplatio je gostu sečenje sendviča, nakon čega se on požalio na TripAdvisoru, a nakon toga oglasila se i vlasnica restorana.
Lokal se nalazi nedaleko od jezera Komo. Na računu je, između ostalog, navedena usluga “diviso a meta” (sečenje sendviča), koju je restoran naplatio sa 2 evra.
“Naručeni tost se i inače poslužuje isečen na tačno dve polovine. Bilo nas je dvoje i tražili smo tost koji bismo pojeli za stolom za dvoje, ali moramo li da platimo zato što smo tost podelili na dva dela? Neverovatno, ali istinito…”, napisao je ozlojađeni turista uz sliku računa.
Kristina Bjaki, vlasnica restorana, je za La Republiku rekla da ju je iznerviralo to što se gost nije odmah požalio nego je o tome odlučio da piše na internetu.
“To nije bio običan tost. Unutra je bilo i prženih krompirića. Trebalo nam je vremena da ga prepolovimo”, navela je ona, preneo klix.ba.
Nakon toga je objasnila šta bi se dogodilo da se on odmah požalio konobaru.
“Objasnili bismo mu da svaka dodatna usluga mora da se plati. Morali smo da koristimo dva tanjira umesto jednog i duplo nam je duže trebalo za njihovo pranje. Osim toga, koristili smo i dva podmetača”, ispričala je.