Dok ceo region priča o reklami stolarije Stanišić, niko nije primetio natpis na majici ove žene: “Novi nivo marketinga”
Ako ste ovih dana bar jednom ušli na neku društvenu mrežu, nemoguće je da niste videli reklamu za ALU i PVC stolariju Stanišić.
Iako je svaka reklama dobra reklama, neke zaboravimo brzo, kao da nisu ni postojale, druge pamtimo godinama, a ova reklama, koja je objavljena pre četiri dana postala je viralna na mrežama, i pogledalo ju je preko milion i po ljudi.
“Dihtovanje je jako bitno”, stoji uz video koji se pojavio na TikToku, a na kom supruga kritikuje supruga da “ništa ne radi” i da “nije odveo decu u vrtić”. On na to reaguje zatvaranjem prozora uz poruku: “Ovo se lako može rešiti, dihtovanje je jako bitno – stolarija Stanišić”.
@alu.i.pvc.stolarij Dihtovanje je jako bitno!
♬ original sound – Alu i pvc stolarija Stanisic
Video je za četiri dana pregledan preko milion i po puta, ima preko 150.000 lajkova, kao i hiljade komentara.
I dok je neke reklama dobro nasmejala, drugi su oduševljeni kreativnosti porodice Stanišić, treći pišu kako je reklama šovinistička, ali mali broj ljudi je primetio natpis na majici supruge.
“I was normal 3 kids ago”, odnosno “Bila sam normalna pre troje dece”.
“Novi nivo marketinga”, “Opet šovinizam na reklamama”, “Zbog ove reklame ne pričam sa ženom”, “Sjajno”, “Pa dobro sam se nasmejao”, “Kada ćemo da se pomerimo od ovog narativa”, neki su od komentara.