Ko je odabrani „Brend poverenja godine“ u očima kupaca?
Kompanija Shoppster, najveća integrisana online i TV platforma u regionu dobitnik je prestižne nagrade “Izabrani brend poverenja godine”. Shoppster je zahvaljujući glasovima kupaca i korisnika u Srbiji izabran za brend godine, u kategoriji online platformi koji organizuje Voted Product of the Year.
Ova prestižna nagrada dodeljuje se u 45 zemalja na 5 kontinenata i postala je sinonim uspeha u industriji robe široke potrošnje upravo zato što u izboru pobednika učestvuje čak 5 milijardi kupaca globalno. Priznanje već skoro 40 godina ima jedan cilj – istaći najbolje proizvode na tržištu i nagraditi industrije za marketinške inovacije.
“Hvala kupcima! Četvrtu godinu se družimo i tržišni smo lideri, a ova nagrada dokaz je kvaliteta onoga što smo radili i velika je obaveza i motivacija da svi naši budući projekti budu još bolji”, rekao je Direktor operacija kompanije Shoppster, Vladimir Vidaković na sinoćnoj svečanosti povodom uručenja nagrada za Srbiju.
Shoppster je u poslednje dve godine ostvario uzastopnu stopu rasta prometa od 100% sa preko 19,5 miliona minuta poseta zadovoljnih korisnika na sajtu čija ponuda konstantno raste. Samo u poslednjih godinu dana dodato je preko 120.000 proizvoda u 25 kategorija.
Kompanija Shoppster u poslednjih šest meseci dobitnik je brojnih prestižnih nagrada – Ecomm CHAMPION, kao i priznanja za Marketplace of the year i Best digital Campaign na HotSpot eCommecrce takmičenju i uz to, dobitnik priznanja za Najbolju e-commerce i najbolju digitalnu integrisanu kampanju na Festivalu integrisanih komunikacija Kaktus.