Vensan Kasel sinoć se pojavio sa devojkom u Kanu: Ona je ukrala pažnju
Francuski glumac Vensan Kasel pojavio se na premijeri filma na Kanskom festivalu. Sa njim je na crvenom tepihu pozirala njegova devojka, brazilska manekenka Nara Baptista.
Par se pojavio u elegantnim kombinacijama, a na crvenom tepihu razmenili su poljupce i zagrljaje.
Podsetimo, 57-godišnji glumac je početkom prošle godine raskinuo sa suprugom, 26-godišnjom manekenkom Tinom Kunakei, a sa Narom se zbližio nakon dopisivanja na Instagramu i počeli su da provode vrijeme zajedno. u Riju.
U filmn, zbog kog je u Kanu bio na crvenom tepihu, Kasel igra ožalošćenog tehnološkog mogula koji izmišlja tkaninu sa kamerom/senzorom/sistemom za snimanje koja omogućava ožalošćenima da gledaju kako njihovi preminuli voljeni propadaju u grobu. Film je radio Dejvid Kronenberg. Gledaoci čak ne moraju da čitaju ili slušaju objašnjenja reditelja o tome kako je film delimično inspirisan njegovim sopstvenim osećanjima tuge zbog smrti njegove supruge, jer je taj autentični osećaj opipljiv kroz ceo film.
Noseći uglavnom pogrebnu crninu, oštro krojenu odeću, Kaselov Karš je frankofoni biznismen koji godinama živi u Torontu. (Dizajner Saint Laurenta, Entoni Vakarelo, zaslužan je za dizajn odeće). Karšova pokojna supruga Beka (koju glumi Dajana Kruger u flešbekovima i sekvencama snova) umrla je pre otprilike godinu dana od raka, nakon operacije koja joj je odstranila dojku i pola jedne ruke.
Pošto je Beka bila Jevrejka, i stoga je po tradiciji preferirala sahranu umesto kremacije, Karš je njeno telo umotao u jedan od najnovijih proizvoda svoje tehnološke kompanije: pokrov napravljen od elektronske mreže i senzora koji kreira detaljnu vizuelnu mapu tela. Nakon sahrane, živi mogu doći do groba, prijaviti se u aplikaciju radi sigurnosti i videti u kom je telo stanju na ekranu ugrađenom u nadgrobni spomenik.
Karšova firma takođe poseduje groblje u Torontu, gde je Beka sahranjena, koje, za razliku od većine drugih groblja, ima otmeni restoran u glavnoj zgradi, koji izgleda kao vrhunski kafić. Tu Karš u uvodnoj sceni izlazi na prvi sastanak sa stilizovanom ženom Grej Foner (Elizabet Sonders), koji, sudeći po Grejinom izrazu lica, ne izgleda kao da ide dobro, uz izraze zbunjenosti i jedva prikrivene užasnutosti. I to je početak filma, piše hollywoodreporter.com.