Kako bi danas izgledali Yugo, Stojadin i Fića? Jedan dizajner je odlučio da ih modernizuje
Laslo Nađ Perge iz Subotice oduvek je bio zaljubljen u automobile, a njegova strast datira još iz detinjstva kada je počeo da crta i dizajnirati svoje omiljene modele.
Prema pisanju Jutarnjeg lista, on je jednog dana otkrio nove mogućnosti u grafičkom programu Procreate i krenuo da eksperimentiše.
Njegov najdraži model Yugo ga je toliko inspirisao da je odlučio da ga “oživi” u modernom izdanju. A kada je krenuo, oblik i detalji su ga toliko očarali da jednostavno nije mogao da prestane.
Ovaj crtež je podelio na svom Instagramu, a pozitivna reakcija ljudi inspirisala ga je da nastavi sa svojim radom – prenose Polovniautomobili.
Od tada neprestano radi na redizajnu starih Zastavinih modela.
A onda je prezentovao i kako bi Fića, odnosno Zastava 101 mogla da izgleda:
Trenutno radi na redizajnu Zastava 1300/1500 i ima mnogo ideja o drugim modelima koje planira da modernizuje za 21. vek.
Njegovi planovi nisu samo crteži, već stvarna umjetnička dela koja oživljavaju prošlost.
Nadamo se da ćemo i dalje uživati u njegovom radu i vidjeti kako oživljava legendarne automobile

Radovi su mu k’o damu.
Bravo, svaka cast, prelepi
Свака част за све дизајне, били би топ да се почне производња!Али велике ауто компаније неће дозволити конкуренцију!
Ti bi to sigurno bolje uradeo,ovo ne valja,kako se ne setiše da te pozovu ti bi barem znao šta su kola,a ovi crtali avione…jbga!
Uvek kupuj domace
Sto ne znaci da nije moguce
Da u Zastavi ima i malo pameti angazovali bi ovog coveka i poceli da prave automobile po njegovim nacrtima. Cela bivsa Jugoslavija bi kupovala ova kola,a i izvoz bi uz prihvatljive cene procvetao. Dovoljno ie samo reci Fica,i emocije buknu..
tacno
TAČNO 100%
da je zastava ostala ista bi bila ko sto je i bila. to nacrtano naklon za autora. al u praksi nikad nebi bilo napravljeno.
Ja bi kupio ovu 1500
Zastava 850 pobednik
Da je bilo neke pameti i srece kao sto i nije bilo ne bi Zastava nikada ni bila privatizovana vec bi uz male inovacije ponovo radila na vec postojecim trzistima na kojima je bila pozicinirana ovako smo dali sve za dz…po nalogu zapada i fabriku i trziste da bi smo kupovali polovni otpad sa zapada.Bez domacih fabrika i domacih brendova nema zivota kao u nedasnjoj Jugi…
Da je bilo neke pameti i srece kao sto i nije bilo ne bi Zastava nikada ni bila privatizovana vec bi uz male inovacije ponovo radila na vec postojecim trzistima na kojima je bila pozicinirana ovako smo dali sve za dz…po nalogu zapada i fabriku i trziste da bi smo kupovali polovni otpad sa zapada.Bez domacih fabrika i domacih brendova nema zivota kao u nedasnjoj Jugi…
Bravo, svaka cast, prelepi
Uzeo bih ovoga 850 premoćn je
Nije baš originalan ali moglo bi da prođe, kada bi oko njega bio pravi tim. Morao bi i malo da se informiše jer je stojadin imao 5-toro vrata a ova varijanta sa 3 je bio Mediteran …
Svaka cast majstore
Bravo, svaka čast. Bolje si osmislio dizajn nego mnogi evropski nabeđeni
” Brendovi”
Hvala 🙂
Hvala redakciji citymagazine na članku o mom radu i modernim redizajnima legendarnih jugoslovenskih automobila.
Drago mi je što projekat živi svoj novi život i što sve više ljudi otkriva lepotu domaćeg dizajna.
Pogledajte video o Yugo Conceptu na mom TikToku:
http://www.tiktok.com/@perge07
TRISTAC JE NAJBOLJI…..
AI odradio posao
Prelepi a tristać ubija
Yugo je IMHO uvek bio najobicnija kanta koju su hvalili oni sa malo ili bez para. Ova prezentacija i slike izgledaju super upravo zbog toga sto ni malo ne lice na pokojne automobile koji su se prodavali nekada.
Legendarni malo morgen.
Još samo neko da osmisli novi motor i bili bi top. Ja mislim da bi pogon na suljpa i Maska bacio u problem.
Свака част, толико добро изгледају овако футуристички приказани да најискреније не бих могао да се одлучим који је мој лични фаворит. Волео бих да могу да их видим у неком од будућих сајмова аутомобила, још једном свака част.