Dior, Chanel… i Veja? Patike sa A-liste koje i kraljevska porodica bira zbog etike i stila
U svetu pariške mode, teško je da neki brend zaista ispliva. Pogotovo kada je njegov adut – minimalističke bele patike koji ide uz sve.
Ipak, 20 godina nakon što je Veja počela da prodaje održivu obuću, ovaj brend postao je ultimativni “It” izbor za mame na skuterima, ekološki svesne milenijalce i A-liste koji žele da pokažu svoje vrednosti kroz garderobu.
Suvlasnik Veja, Sébastien Kopp, priznaje da ne zna da li ljudi kupuju njegove patike zbog načina proizvodnje ili zbog izgleda. Kompanija je poznata po društveno odgovornim i fer-trade praksama, ali “pošto ne radimo ankete i ne bavimo se marketingom, jednostavno ne znamo”, kaže Kopp iz sedišta Veja u Parizu.
Veja ne daje besplatne proizvode. Kada je Emma Watson želela par, učinila je ono što nijedna zvezda ranije nije – kupila ih je. Isto je učinila i Meghan, vojvotkinja od Saseksa. Glumica Marion Cotillard je Veja navela kao omiljeni brend pored Valentina i Alexandra McQueena, dok je kompanija navodno bila kontaktirana i za seriju Emily in Paris., piše Gardijan.

Veja je do sada prodala skoro 15 miliona pari širom sveta, a njihov uspeh leži u kombinaciji dizajna i vrednosti. Prepoznatljivi V na patiku simbolizuje odgovornu proizvodnju i brigu o etici. “Veja V pokazuje svetu da je ovaj patik pažljivo dizajniran i proizveden, i da vam je stalo do toga,” kaže Ima Shah, direktorka sajta Stylus.
Patike Veja su sportske, ali raniji modeli – najpopularniji među kupcima – zapravo su patike za one koji ne žele da izgledaju kao da nose patike. Najpoznatiji model je Campo, minimalistički i elegantan, u duhu trenda “quiet luxury”. Za razliku od kultnog Stan Smith modela, Veja se više povezuje sa odgovornom kupovinom nego trendovima.

Veja je takođe poznata po transparentnosti i održivosti. Brend reciklira patike i može ih “ponovo roditi” i do pet puta, a kantina u sedištu brenda u Parizu više nije veganska jer su zaposleni želeli sir.
Brend su pokrenuli Sébastien Kopp i François-Ghislain Morillion, radeći ranije u finansijama, primetivši nedostatak patika koje kombinuju etiku, stil i praćenje porekla materijala. Danas Veja zapošljava 500 ljudi i dokazuje da luksuz i održivost mogu ići ruku pod ruku.

Trenutno nema komentara! Budite prvi