• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Da li srećne kravice proizvode kremastije i ukusnije mleko?

Da li srećne kravice proizvode kremastije i ukusnije mleko?

CityMagazine
06.02.2020. 2 min Gourmet

Milka brend veruje u jednostavnu jednačinu: srećna kravica jednako kremastije mleko. Istraživanje* koje je Valicon nedavno sproveo za Milku pokazuje da se srpski potrošači uglavnom slažu – 77% njih veruje da srećne krave daju ukusnije mleko, dok više od 85% veruje da način na koji su krave tretirane i sredina u kojoj žive takođe imaju uticaj na ukus mleka koje one daju.

Da li srećne kravice proizvode kremastije i ukusnije mleko?

Kako bi ispričala priču o alpskom mleku koje se koristi za proizvodnju njihove čokolade, Milka je napravila smeo potez – njihova poznata ljubičasta maskota odlazi sa pakovanja i prepušta mesto pravim Milka kravicama – zvezdama u usponu, poput Gerde, Marise, Lole, Ariane i Muće. Ove dame su te koje pomažu da Milka čokolada bude tako nežna. Suprotno onome što većina anketiranih veruje, Milka bira da mleko za svoje čokolade nabavlja sa malih porodičnih farmi u srcu Alpa, koje imaju u proseku 60 krava po farmeru. To omogućava farmerima da pažljivo brinu o svakoj kravici, a u Milki veruju da ovakav tretman kravica čini njihovu čokoladu tako nežnom i ukusnom. Kako bi omogućili svim svojim potrošačima da se sami uvere, Milka ovu priču vodi korak dalje – prave Milka kravice su preuzele Milka Instagram stranicu na ograničeni vremenski period kako bi svima dopustile da zavire u njihove živote, interesovanja i svakodnevne aktivnosti, deleći pravu priču o alpskom mleku.

Da li srećne kravice proizvode kremastije i ukusnije mleko?

U poslednjih nekoliko godina, svima je dobro poznat globalni trend da se potrošači sve više zanimaju za poreklo hrane koju konzumiraju. Valiconova studija pokazuje da 50% potrošača čokolade u Srbiji želi da zna poreklo sastojaka proizvoda koje konzumiraju. „U želji da odgovorimo na interesovanja i potrebe naših potrošača, pričamo im priču o alpskom mleku kroz različite kanale – našu prepoznatljivu ljubičastu kravicu sa pakovanja zamenili smo pravim Milka kravicama, dok na našem Instagram profilu kroz interaktivan sadržaj omogućavamo svima da zavire u život Milka kravica. Iskreno verujemo da proizvodnja nežne mlečne čokolade počinje sa nežno proizvedenim mlekom i snažno smo posvećeni našoj misiji da učinimo svet nežnijim mestom“, kaže Dunja Dejanović, brend menadžer za Milku.

Da li srećne kravice proizvode kremastije i ukusnije mleko?

I na kraju, pozivamo vas da pratite nove zvezde Instagrama na @Prave.Milka.Kravice.rs. Pripremite se da saznate neke nove interesantne činjenice i dobijete odgovore na pitanja kao što su: Da li krave mogu imati različit karakter? Da li zaista dobijaju masažu na farmama? Mogu li imati najbolje prijatelje? Koje su njihove omiljene dnevne aktivnosti? Ali, pre svega, pripremite se da svoje dane začinite dozom zabave i smeha!

Da li srećne kravice proizvode kremastije i ukusnije mleko?

*Internet anketa, nacionalno reprezentativan uzorak za Srbiju.

Oznake:

cokoladakravicemilkamleko

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

Wine & Jazz Experience 2020 - Za ljubitelje vina, jazz muzike i pasa
Prethodni

Wine & Jazz Experience 2020 – Za ljubitelje vina, jazz muzike i pasa

Grand Black'n'Easy - Ljudi, ovo budi!
Sledeći

Grand Black’n’Easy – Ljudi, ovo budi!

Sledeći
Grand Black'n'Easy - Ljudi, ovo budi!
11.02.2020.

Grand Black’n’Easy – Ljudi, ovo budi!

Prethodni
05.02.2020.

Wine & Jazz Experience 2020 – Za ljubitelje vina, jazz muzike i pasa

Wine & Jazz Experience 2020 - Za ljubitelje vina, jazz muzike i pasa

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    kosmogenit
    Novi singl Kosmogenita: Mistična pop mantra odsvirana na ručno pravljenim instrumentima
    CityMagazine
    8 putnik
    „Kad umrem pevaću, to znam iz iskustva – sveti Petar ima bend, i treba uputstva“: Kada budete videli ko je ovo otpevao vrištaćete glasno, glasnije
    CityMagazine
    bend gutalax
    Posle svirke ovog benda drugačije ćete posmatrati svet: Bili smo na sumanutom koncertu i još uvek skidamo toalet-papir sa sebe
    CityMagazine
    brain rot
    Ovo su “najbolje” domaće brain rot pesme za 2025: Evo šta nam je sve iskakalo sa TikToka ali i iz frižidera
    CityMagazine
    „Kad čujem ‘dvesta na sat‘ meni odmah proradi uslovni refleks: Đorđe Čvarkov u dve reči o romantici devedesetih
    „Kad čujem ‘dvesta na sat‘ meni odmah proradi uslovni refleks: Đorđe Čvarkov u dve reči o romantici devedesetih
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖