Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Viktorija Boklag o saradnji sa Emmy: Rodiće se nove ideje i prilike

AUTOR: CityMagazine 16 Sep, 2022
Viktorija Boklag o saradnji sa Emmy: Rodiće se nove ideje i prilike

Glavna izvršna direktorka i potpredsednica za marketing i medije United Grupe Viktorija Boklag, objašnjavajući zbog čega je važno što su United Media i Nova TV bili domaćini i deo prvog internacionalnog ocenjivanja za 50. Međunarodnu nagradu Emmy, navela je da će partnerstvo sa mrežom najvećih medijskih profesionalaca u svetu roditi neke nove ideje, prilike za saradnju, kao i mogućnosti za koprodukcije.

Budući da ste izvršna direktorka vodeće telekomunikacijske kompanije u ovom delu sveta i članica Akademije televizijskih umetnosti i nauka, zbog čega je značajno biti domaćin međunarodnog Emmy takmičenja prvi put u regionu?

Boklag: Dobro pitanje. Kada sam dobila poziv da postanem članica Akademije, a mislim da je to bilo prošle godine, razgovarala sam sa ljudima iz njihovog tima i shvatila sam da Akademiji u našem regionu Jugoistočne Evrope nedostaje mreža profesionalaca. S obzirom na to da United Grupa i United Media posluju u osam zemalja Jugoistočne Evrope i imaju velike medijske kuće u skoro svim ovim zemljama, saradnjom sa nama dobili su mogućnost da se povežu sa brojnim profesionalcima u ovoj oblasti, a ja samo mogu da pohvalim naš tim za odličan posao.

Mediji su veoma važan deo poslovanja United Grupe, a partnerstvo sa mrežom najvećih medijskih profesionalaca u svetu, kao i time što smo domaćin ovakvog događaja, za nas će, verujem, roditi neke nove ideje, prilike za saradnju, mogućnosti za koprodukcije. Uz to, želimo da pokažemo celom svetu naš sadržaj sa kojim želimo da se takmičimo.

United Grupa je i u telekomunikacijskoj i u medijskoj industriji. Zašto? Kako vidite da su te industrije međusobno povezane?

Boklag: Ako pogledate svet pre 20-30 godina telekomunikacije i mediji nisu bili toliko povezani. Trebale su nam antene za gledanje televizije, čitali smo štampane novine i slušali radio. Ali sada, telekom i mediji, oni su zapravo veoma povezani. Operatori su danas najveći provajderi medija. To više nije satelit, nisu antene, to je internet. Mi kao Grupa mnogo investiramo u mrežu, kao što to čine i svi telekomunikacioni operatori u svetu. Ulažemo u fiksne mreže, gradimo svoju optičku infrastrukturu u Hrvatskoj. U Grčkoj smo nedavno najavili investiciju od dve milijarde evra. Takođe, gradimo optičku mrežu i u Bugarskoj. A zašto? Jer gledanje video sadržaja preko interneta raste eksponencijalno i zato verujemo da je to pravi smer, uključujući naravno ulaganja u mobilnu mrežu i 5G. Kako nismo isključivo provajderi internet servisa, važno nam je da povezujemo sopstvene sadržaje i tehnologiju. Smatramo da su telekomunikacije i mediji zajedno, vrlo važni za United Grupu.

Spomenuli ste da poslujete na osam tržišta širom Jugoistočne Evrope. Koje su lokalne specifičnosti vaših medija u telekom kompanijama?

Boklag: Pa telekom je u osnovi mašina. Morate izgraditi fabriku. Strategija United Grupe je uvek bila izgradnja najsavremenije mreže, kako fiksne, tako i mobilne, jer se svi mediji, uključujući i sadržaje koje i sami kreiramo, sada konzumiraju putem interneta. Tako da pravimo planove koji su veoma usaglašeni, na svim tržištima pružamo jedinstvenu EON platformu koju smo kreirali u okviru United Grupe i koja na svim tržištima radi kao jedinstvena mašina. Procedure su iste, IT je isti, tehnologija je ista, a zaista se trudimo da pružimo najbolje korisničko iskustvo na svakom tržištu.

S druge strane, mediji su sasvim druga priča. Oni su veoma lokalni, pa zato korisnici u Grčkoj ili Bugarskoj ne gledaju isti sadržaj i nemaju ista interesovanja kao oni u Srbiji, Hrvatskoj ili Bosni i Hercegovini. Zato su naši biznisi komplementarni. Telekomi su vrlo slični i ujednačeni, a mediji su vrlo lokalni.

Izvor: N1

Najčitanije

Ovo su znaci da pijete previše alkohola

Čaša uz ručak, čaša posle večere, povremeno opuštanje sa prijateljima. Nije problem ako povremeno uživate u alkoholu, ali kada zaista…

Ovako bi danas izgledale poznate ličnosti da nisu prerano izgubile život

Mnogo je poznatih ličnosti koje su neočekivano preminule, mnogo pre nego što su dostigle duboku starost. Ne možemo a da…

Zašto je Sandra Ou bila na sahrani kraljice Elizabete?

Među poznatim licima iz celog sveta na sahrani kraljice Elizabete II bila je i glumica Sandra Ou. Najpoznatija po ulogama…

Jedina slika koja treba da obiđe svet posle subotnjeg prajda, a nije golišavi lik pored crkve

Još jedan prajd je došao i prošao. Puno je izrečenih stvari, puno nezadovoljstva, kontraverzi ali i lepih sećanja i trenutaka…

Detalj koji na glavi nosi partnerka Ane Brnabić će danas nositi sve žene na sahrani kraljice, osim jedne

Sahrana kraljice Elizabete II će se održati danas u Vestminsterkoj opatiji, a predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić juče je stigla…

“Kakvo nepoštovanje”: Makronovi došli u patikama da odaju počast kraljici i doživeli linč na mrežama

Brižit Makron je u nedelju uslikana u Londonu u poseti kraljičinom kovčegu i za razliku od drugih članova kraljevske porodice…

Najnovije - Intervjui

“Swedish House Mafia” za City Magazine: Danas stvaramo ono što smo kao mladi želeli da imamo i budemo

Kada bi pravili reprezentaciju Švedske, ali u sveopštoj pojavi i pop kulturi današnjice ove skandinavske zemlje, mnogi se kandiduju, ali…

Vuk Tripković, Belgrade Wine Week: Vino piće za svakoga kome ono prija i ko u njemu uživa

Sa sloganom – „Vino se vraća u grad“, očekuje nas još jedan „Belgrade Wine Week“, na kom ćemo se upoznati…

Nenad Milenković, Fedis festival: “Jako me raduje činjenica da se kod nas snima toliko serija”

I ovog oktobra nas očekuje novo izdanje Fedisa, festivala drama i tv serija. Pravo učešća na Festivalu imaju TV serije…

Viktorija Boklag o saradnji sa Emmy: Rodiće se nove ideje i prilike

Glavna izvršna direktorka i potpredsednica za marketing i medije United Grupe Viktorija Boklag, objašnjavajući zbog čega je važno što su…

Uvek je OK plakati, ako ti se plače: Iskazivanje emocija nije neumesno

Za sve ljubitelje poezije toplo preporučujemo novi podkast pod imenom Čitanje uz TANANE koji promoviše pesnike i poeziju iz Srbije…

Luka Šipetić, bend “nemanja”, pred nastup u Beogradu: “Naša muzika najbolje paše dok se ponovno zaljubljujete u život”

Retko koji bend sa ovih prostora može da kaže da i svirkom, radom ali i svojom filozofijom prevazilazi i izdiže…