Nakon serije „The Crownˮ Kler Foj u još uzbudljivijoj ulozi
Nedelja za nama nije bila nimalo prijatna za zaposlene u kompaniji Facebook, zbog pada društvene mreže, koji je na 6 sati onemogućio korisnike širom sveta da joj pristupe. Podsećanja radi, reč je o brojci koja se procenjuje na približno 3,5 milijardi ljudi. Međutim, nakon ponovnog uspostavljanja mreže, detalji svedočenja uzbunjivačice Franses Haugen dospeli su u medije širom sveta, i dodatno uzdrmale tlo koje podrhtava. Naravno, reč je o reklami, ali nepovoljnoj, jer ova žena tvrdi da Facebook stavlja profit iznad bezbednosti svih okupljenih u tom digitalnom prostoru. Naposletku, saznali smo da je u pripremi serija, koja će se pozabaviti usponom ovog giganta.
Ostvarenje na kome se radi naslovljeno je Doomsday Machine, a zasnovano je na knjizi An Ugly Truth: Inside Facebook’s Battle for Domination, koju su zajednički napisale Šira Frenkel i Sesilija Kang. Zbog želje za što većom verodostojnošću, ovo nije jedini izvor inspiracije, već i rad autorki za magazin The New York Times, ali i izveštavanje novinara Endrua Maranca za The New Yorker. Tema je, kao što smo rekli, poprište političkih i društvenih borbi, u šta je Facebook tokom svog dosadašnjeg postojanja izrastao, uz akcenat na rast i sticanje sve veće popularnosti.
U fokusu su njegov osnivač Mark Zakerberg i operativna direktorka i autorka romana Lean In Šeril Sendberg. Do ovog trenutka nije poznato ko će tumačiti prvog člana ovog tandema, koga je Džesi Ajzenberg maestralno oživeo u filmu The Social Network, 2010. godine. Sa druge strane, glumica Kler Foj tumačiće glavni ženski lik, što nas baš raduje, jer je ona dvostruka dobitnica Emi nagrade.
Glumicu pored ove role očekuje novi naslov The Electrical Life of Louis Wain, a priznajemo da ovo nije nimalo lak zadatak. Što se tiče autora, Ajad Aktar dobio je priliku da uobliči priču, a možda niste znali da je on dobitnik Pulicerove nagrade za književnost. Pred nama je detaljniji uvid u dešavanja čiji ishod je donekle oblikovan sadržajem na ovoj društvenoj mreži, kao što su američki izbori za predsednika 2016. godine, ali i potencijalni negativni uticaj Instagrama po mentalno zdravlje korisnika koji tek stasavaju.
Takođe, kompaniji se zamera propagiranje pozitivne slike o sebi na news feed-u. Sve su to važni uglovi posmatranja, pa pretpostavljamo da imamo hit seriju u najavi.
Izvor: Vogue UK
Fotografije iz naslovnog kolaža: Kevin Dietsch / Getty images, David M. Benett