BMW je promenio logo posle više od dvadeset godina
Kompanija BMW je obelodanila svoj novi logo. U pitanju je redizajn prepoznatljivog logotipa koji je predstavljao brend još od 1997.
Novi vizuelni identitet BMW-a je debitovao na modelu Concept i4, prvom električnom vozilu nemačkog proizvođača u srednjoj premijum klasi. Iz kompanije navode da je ideja da logo prvenstveno bude korišćen u promotivne svrhe, posebno na internetu, dok će stari logo i dalje krasiti većinu BMW automobila.
Novi logo poznatog brenda se ne razlikuje puno od prethodnih. On je čak i dosta jednostavniji od njih jer ljudi iz kompanije smatraju da takav izgled primereniji digitalnom dobu. I dalje možemo da vidimo dva kruga, sa unutrašnjim koji je podeljen na četiri kvadranta u bojama nemačke države Bavarske. Ovo je inače šesti logo BMW-a od 1917, a kako izgledaju ostali, možete da vidite na fotografiji ispod.
Reakcije na novi dizajn logotipa su za sada veoma podeljene. Novinarima sajta The Verge se ne sviđa što je on na nekim mestima providan, dok se autorima sajta Creative Bloq veoma dopada njegov jednostavan dizajn.
Šta vi mislite o novom logotipu BMW-a? Da li je ova kompanija napravila dobar potez kada je odlučila da ga redizajnira ili smatrate da nije bilo potrebe za tim?
Izvor: Ad Age