Najpoznatiji automehaničar otkriva najbolji polovan automobil: “Troši malo, a savršen je”
Jedan od najpoznatijih automehaničara otkrio je koji polovan automobil trenutno nudi najbolju kombinaciju pouzdanosti, udobnosti i niske potrošnje goriva.
Skoti Kilmer, popularni mehaničar sa YouTube-a, istakao je da je “toyota corolla” njegov broj jedan izbor za sve koji traže kvalitetan i pristupačan polovan automobil, prenosi Nova.rs.
Kilmer je posebno pohvalio “corollu” zbog prednjeg pogona, kvalitetne unutrašnjosti i izuzetnog bezbednosnog standarda. Dodao je da automobil odlično troši gorivo, što ga čini idealnim prvim vozilom za vozače početnike.
Već godinama Kilmer ističe “toyotu” kao simbol pouzdanosti na putevima, a o “corolli” kaže:
„Prvo i najvažnije, ogroman broj corolli je prodat širom sveta, tako da je lako pronaći dobar polovan primerak. Nema potrebe da kupujete novi automobil. Prednji pogon odlično funkcioniše i po kiši i po snegu. Automobil ima dovoljno prostora, unutrašnjost je kvalitetna, a vozačko iskustvo prijatno. Troši malo goriva, a brzina je sasvim dovoljna za svakodnevnu vožnju.
Vlasnik ovog automobila ranije je imao “toyotu yaris”, manji model, ali “corolla” troši čak i manje. Kada je reč o bezbednosti, tu su vazdušni jastuci svuda po kabini, što automobil čini izuzetno sigurnim. Manji četvorovratni model je takođe jeftiniji za osiguranje, pa je idealan kao prvo vozilo za tinejdžera.“
Najprodavaniji model “toyote”
“Toyota corolla” se prvi put pojavila šezdesetih godina prošlog veka, a tokom sedamdesetih postala je jedno od najpopularnijih vozila u Japanu. Vremenom je postala najprodavaniji model “toyote” i jedno od najuspešnijih automobila u istoriji, kako na domaćem, tako i na svetskom tržištu.
Cena polovnih “corolli”
Polovni modeli stariji nekoliko godina mogu se pronaći po cenama između 5.000 i 10.000 evra, dok noviji hibridni primerci sa malom kilometražom mogu koštati i do 20.000 evra.
I danas, “toyota corolla” ostaje jedan od najpouzdanijih i najisplativijih automobila na tržištu – idealan izbor za vozače koji traže sigurnost, dugotrajnost i niske troškove održavanja.

Nije sve tako prosto kao sto je ovde napisano. Pojedine Toyote koriste HDI agregate. Osim toga, Toyota je sa poslednjim hibridnim modelima upropastila svoj brend.
Tojotu corolu, benz.motor kupio sam u Kuvajtu 1974. dva puta dolazio u Bgd na odmor i treci put je uvezao. Najbolji auto koji sam imao. Presao sam bez general ne 380 hiljada i prodao sam je sa puno rez.delova kupljenih pri kupovini auta. Porodicni auto,konforan a i lep. Danasnji modeli su jos lepsi.
По којем критеријуму или такмичењу је овај тип најбољи аутомеханичар ?
Обзиром да сам имао 14 аутомобила, апсолутно се слажем са њим за Тојоту Королу.
Моја је била 20-ак година стара, прешла преко 500.000 км, а квар је била непозната реч за тај ауто. Слатко сам се навозао. Кад сам ишао до Беча, пошто смо ишли ноћу, пржио сам је око 160 км/х. Била је дизелка, са 2.000 кубика. На крају сам сам израчунао просечну потрошњу – нешто преко 5 литара на 100 км.
ПС Бог види, а људи не верују.
Kupuj mašinu za sudove jer štedi i čuva planetu like a Bosch
Ne ukljucuj mašinu za sudove jer troši…a troše i drugi uređaji na struju jer koriste struju… I tako šta uključiti? A kupiti sve!
Greska
Ja imam tojotu korolu .Prešao sam 1 000 050 kilometara. Još nisam motor dirao. 2003 godište.
Licno nisam ljubitelj japanskih i kineskih vozila trenutno vozim polovan auto star 20 god ja sam ga uzeo od vlasnika kad je imo 5 god evo 333000 hiljada gazimo vuce ide ko prvog dana netruli odrzavaj auto i neces imati problem ni sa jednim autom uzmi koji hoces nebitna je marka vec ukus ja necu imenovati marku moje masine ali ja menjam ulje filtere koplet na 5 hiljada veliki servis radim koplet na 80 hiljada i eto ga mahina ko nova ulja trosi ko fabrica norma sto propisuje
Menjaj i na 500km ako hoćeš.
Pa ja 5000km i više pređem za dve nedelje. Šta sad treba dva puta mesečno da menjam ulje i filtere. Današnja moderna ulja su drugačija od nekadašnjih. Ali zavisno koji tip ulja koristite, tako i menjajte.
Menjam ulje i filtere na 12-17000km. Kako kad i kada imam vremena. Zavisno od načina moje vožnje, godišnjeg doba i količine gradske vožnje. U slučaju sumnje u neku kontaminaciju ili posle rada na motoru, menjam posle toga.
Proizvođač preporučio na 25.000km što je isto ludost.
Sam menjam, puna sintetika po specifikacijama proizvođača. Prerađeno ulje i filtere nosim na reciklažu. Doduše, kada sam vozio stare automobile u vremenu kad se koristilo mineralno ulje. Tada sam menjao mnogo češće.
Imam bmw sa 465000 i nebi ga mjenjao ni za kakvu tojotu hvala
Preporučujem bilo koji automobil ,samo.vodite računa kao o bilo kom uređaju i nema problema,ovi komentari su suvišni,ni jedan nije savršen jer toga kao što znate NEMA..
Lično preporučujem Opel Korsu 1000ccm iz 2006 ili Citroen C2 1.400 D iz 2007 od malih automobila.Od većih Pasat 7 – 1.6D iz 2014,ja ga vozim i prešao sam 400.000 bez kvarova a troši kao mali auto.Slazem se za sve Japance pogotovo male