TikTok lansirao platformu za strimovanje muzike
Prema izveštaju koji je napravio “Music Business Worldwide” u četvrtak (6. jula), TikTok je objavio da je njihova aplikacija za striming, TikTok Music, debitovala u Indoneziji i Brazilu. Aplikacija će u potpunosti zameniti postojeći servis kompanije za striming, Resso, u te dve zemlje 5. septembra.
Oli Oberman, globalni šef razvoja muzičkog poslovanja u TikTok-u, opisao je novu aplikaciju kao „novu vrstu usluge koja kombinuje moć otkrivanja muzike na TikTok-u sa najboljom platformom za strimovanje muzike“.
Korisnici moraju da budu pretplaćeni da bi pristupili funkcijama aplikacije. TikTok Music nastoji da se takmiči sa drugim platformama za strimovanje mozike kao što je Spotify. Aplikaciju takođe licenciraju tri velike diskografske kuće: Universal Music Group, Warner Music Group i Sony Music. Ljubitelji muzike mogu pregledati kataloge sve tri izdavačke kuće.
Predstavnik za medije popularne društvene mreže rekao je za “Music Business Worldwide” da nema informacija o tome da li će platforma biti dostupna van Indonezije i Brazila.
„Uzbuđeni smo zbog potencijala platforme TikTok Music ali još uvek nemamo šta da podelimo o budućim planovima”, dodao je on.
Koje karakteristike ima TikTok Music?
TikTok tvrdi da će njegova nova muzička aplikacija ubrzati proces otkrivanja muzike. TikTok Music takođe ima za cilj da ponudi visokokvalitetno iskustvo slušanja muzike i poveća prihode za izvođače i vlasnike autorskih prava.
Aplikacija će uključivati mnoštvo muzike talentovanih i priznatih izvođača. TikTok Music će takođe obezbediti neprekidno slušanje bez oglasa i funkciju preuzimanja muzike za slušanje offline. Uz pretplatu korisnici mogu da strimuju pune verzije viralnih TikTok pesama, da pretražuju tekstove, da otkriju pesme sa alatkom nalik aplikaciji Shazam i još mnogo toga.