Youtube sprema aplikaciju koja bi trebalo da postane konkurent TikTok-u
TikTok, aplikacija koja u ovom trenutku ima čak 41 milion korisnika izvan Kine, uskoro bi mogao da se suoči sa ozbiljnom konkurencijom. Prema navodima sajta The Information, Youtube će biti taj koji će sa svojom novom funkcionalnošću pod imenom Shorts pokušati da skine TikTok sa trona.
Shorts će jedino moći da se aktivira unutar Youtube mobilne aplikacije, a ne kao izdvojeni softver.
Podsećamo vas, TikTok, između ostalog, omogućava svojim korisnicima da stvaraju klipove u kojima pevaju „na playback“. Budući da Youtube aktivno sarađuje sa diskografskim kućama i objavljuje muziku njihovih izvođača, može se očekivati da će Shorts pružiti svojim korisnicima legalan pristup mnogo većem izboru pesama nego TikTok.
Da li će Shorts uspeti da umanji popularnost aplikacije kineske kompanije Bytedance? Facebook je pokušao da parira aplikacijom Lasso, Instagram i Snapchat su iskopirali neke opcije TikTok-a, a nedavno je u trku ušla i aplikacija Byte, koju je napravio jedan od kreatora Vine-a.
Ipak, ne treba zaboraviti da je Youtube prošle godine samo od reklama zaradio oko 15 milijardi dolara, dok je TikTok prihodovao samo 177 miliona dolara, tako da ako neko može da se suprotstavi ovoj aplikaciji, onda je to Youtube.
Lansiranje Shorts-a najavljeno je za kraj godine.
Izvor: Mashable