Baštenski nameštaj inspirisan prirodom
Danski brend nameštaja i kućnog tekstila JYSK predstavio je nove baštenske setove i prozvode sa FSC sertifikatom za kreiranje letnje oaze. Kompanija je najavila i dolazak recikliranog baštenskog stola od starih malezijskih kuća i kutija za čuvanje pirinča, kao i ostale dizajnerske trendove u uređenju eksterijera inspirisane prirodom. Predstavljena su tri trenda Balance, Grounded i Utopia Spring za predstojeće toplije dane u kojima će naglasak biti na boravku u prirodi – i to na skandinavski način.
Novi trendovi koje je kompanija JYSK predstavila inspirisani su Skandinavijom, održivim stilom života i prirodom i predstavljaju odgovor na moderan svet i nedavne promene u svakodnevici koje su se događale na svetskom nivou. Misija kompanije JYSK je da proizvode učini vanvremenskim kada je reč o estetici, funkcionalnosti i održivosti.
Dešavanja u proteklom periodu i pandemija promenile su potrošačke navike – mnogi su se okrenuli svom domu, tražeći u njemu udobnost i sigurnost, mir i beg od stresnih informacija kojima su izloženi. Tako nastaju moderni, potpuno održivi proizvodi idealno spojeni sa postojećom ponudom JYSK-a.
JYSK posluje u regionu sa ukupno 145 radnji i četiri webshopa i nešto više od 1.350 zaposlenih. Kompanija spaja jedinstveni skandinavski dizajn inspirisan prirodom i jednostavnošću linija sa snažnim fokusom na održivost koja je integrisana u svaki segment poslovanja – od uticaja na suzbijanje klimatskih promena i upotrebe ekološki prihvatljivih sirovina do sistemske brige o zaposlenima i lokalnim zajednicama u kojima posluje.
Hotel za insekte
Insekti su jedan od ključnih faktora u očuvanju raznolikosti biljnog i životinjskog sveta i ravnoteže života u prirodi, a prema procenama, svaki treći zalogaj koji unosimo u organizam zavisi upravo od njih. Ipak, proces urbanizacije širom sveta ugrozio je njihovu egzistenciju. Kako bi rešila dugogodišnji problem nestajanja prirodnih staništa ove vrste, kompanija JYSK u svoju ponudu uvrstila je takozvane hotele za insekte. Ovaj proizvod, jako važan za naš ekosistem, predstavljen je uz novi baštenski nameštaj i dekoracije u šumskom okruženju na događaju „Feel Scandinavia” u organizaciji JYSK-a.
Foto: Promo