Direct Media United solutions najavila novu eru regionalnog marketinga
Uz novi vizuelni identitet, Direct Media United solutions će, i u novoj poslovnoj eri, a kao dugogodišnji lider u pružanju advertajzing, komunikacijskih i medijskih usluga u jugoistočnoj Evropi, nastaviti da bude predvodnik digitalne transformacije regiona na putu ka budućnosti marketinga i oglašavanja.
„Prošle godine smo postali deo United Medije odnosno United Grupe, vodećeg sistema u ovom delu Evrope u oblasti telekomunikacija i medija koji snažno gazi kroz novu tehnološku eru i inovira poslovanje na dnevnom nivou. Zato nam je velika privilegija da baš sa United Grupom započnemo novi rast, dok istovremeno jasno možemo da prepoznamo doprinos koji ćemo dati razvoju Grupe i regionalnog marketinga generalno.“, izjavio je Chief operating officer Direct Media United solutions Jovan Stojanović.
„U novoj eri, povezanost je glavna valuta, a rešenja za poslovne izazove su komunikacijske strategije nove generacije koje razvijamo. To će biti daleko kompleksnija, tehnološki zahtevnija rešenja, koja objedinjuju postojeće i kreiraju nove mostove komunikacija. Kao profesionalci smo potpuno spremni za ovaj iskorak i sa puno entuzijazma i samopouzdanja, ulazimo u novi razvojni ciklus.“, izjavio je Jovan Stojanović.
Skoro dvadeset godina poslovanja Direct Medije obeležili su regionalna ekspanzija, pomeranje granica u industriji oglašavanja, proizvodnja vrhunskog televizijskog sadržaja, kao i društveno odgovorno poslovanje. Kroz stalno usavršavanje ekspertize, Direct Media je uspela da uvede svetske standarde u marketinšku industriju regiona, i to uprkos činjenici da ne pripada lancu globalnih agencija.