Inovativni koncept apoteka SOpharmacy stigao na srpsko tržište
Inovativni koncept apoteka pod nazivom SOpharmacy, sa bogatim iskustvom i tradicijom u pružanju zdravstvenih usluga, 3. oktobra stigao je na srpsko tržište. SOpharmacy je deo porodice Sopharma Trading—a, vodećeg integrisanog zdravstvenog provajdera koji posluje u Bugarskoj, Srbiji i Belorusiji. Kompanija dolazi na lokalno tržište sa ciljem da nastavi dugu tradiciju pružanja visokokvalitetnih zdravstvenih usluga.
Prva SOpharmacy apoteka u Srbiji otvorena je u Beogradu, u ulici Bulevar maršala Tolbuhina. Do kraja 2024. godine, planirano je otvaranje još nekoliko apoteka ovog brenda na ključnim lokacijama širom zemlje.
Ulaskom SOpharmacy koncepta na srpsko tržište, Sopharma Trading donosi globalne najbolje prakse i vodeće industrijske standarde, koji se koriste u apotekama širom Evrope i van nje, direktno do domaćih potrošača. Kao deo dugoročne strategije kompanije, cilj SOpharmacy koncepta je nacionalno širenje, uz uvođenje ključnih inovacija u zdravstvu.
SOpharmacy koncept nastao je 2015. godine, inspirisan energijom i profesionalizmom međunarodnih stručnjaka sa iskustvom iz najvećih svetskih maloprodajnih lanaca. Prve apoteke otvorene su u Bugarskoj, gde SOpharmacy danas zauzima vodeću tržišnu poziciju sa više od 200 lokacija u 46 gradova, pružajući usluge za više od 1,7 miliona potrošača mesečno. Takođe, kompanija vodi jednu od najvećih onlajn apoteka u zemlji – sopharmacy.bg, kao i aplikaciju SOpharmacy APP.
Misija SOpharmacy-a je da u svakom tržištu na kojem posluje bude pouzdan partner u očuvanju zdravlja tokom celog života. Zato su potrošači i njihove potrebe u oblasti zdravlja i lepote u samom centru koncepta. Svaki element je osmišljen sa razumevanjem i pažnjom, što doprinosi prijatnom iskustvu i stručnim uslugama. Ovo uključuje širok asortiman proizvoda raspoređenih po jasnim kategorijama prema pretragama korisnika, profesionalne konsultacije, zdravstvena merenja i personalizovane savete od strane SOpharmacy farmaceuta, tako i izgleda apoteka.
„Veoma smo srećni što srpskim potrošačima možemo da ponudimo pristup nekim od najboljih i najinovativnijih globalnih praksi u ispunjavanju njihovih zdravstvenih potreba kroz SOpharmacy. Ovo je ključni deo uspešnog poslovnog modela Sopharma Trading-a u Bugarskoj, za koji smo odavno izrazili želju da ga primenimo i na srpskom tržištu. U razvoju naših apoteka ulažemo mnogo emocija, strasti i ambicija, a sve to sa brigom o pacijentima na umu. Naša velika ambicija za SOpharmacy u Srbiji nije samo postizanje nacionalne prisutnosti, već i razvoj svih kanala, usluga i proizvoda ključnih za ovaj koncept – sopstvenih SOpharmacy brendiranih proizvoda, modernih digitalnih kanala, usluga poput ‘Click and Collect’, ‘Proveri dostupnost proizvoda onlajn’, samouslužnih zona, partnerskih programa za skrining značajnih društvenih bolesti i još mnogo toga”, izjavio je Ventsislav Marinov, generalni direktor Sopharma Trading Grupe.
„Danas mi, tim Sopharma Trading-a u Srbiji, činimo ključan korak u našem razvoju širenjem poslovanja u segment maloprodaje na tržištu apoteka u zemlji. Uvođenje SOpharmacy-a predstavlja ozbiljnu izjavu i obećanje srpskim potrošačima da ćemo im ponuditi potpuno nov pristup brizi o zdravlju i lepoti. Ovaj pristup zasniva se na razumevanju, pažnji i povezanosti sa farmaceutom – najbližim i najdostupnijim zdravstvenim savetnikom, stručnjakom i, zašto da ne, pouzdanim zdravstvenim partnerom”, rekao je Budimir Šanić, generalni direktor Sopharma Trading-a Srbija.
O SOpharmacy-u
SOpharmacy je koncept apoteka stvoren sa inspiracijom, energijom i profesionalizmom kako bi pružio moderan pristup ispunjavanju zdravstvenih potreba pacijenata. Brend je deo Sopharma Trading porodice i nastavlja dugu tradiciju kompanije u pružanju zdravstvenih usluga.
Do danas, SOpharmacy obuhvata više od 200 apoteka na više od 40 lokacija širom Bugarske. Svakog meseca, više od 1,7 miliona kupaca koristi usluge fizičkih prodajnih mesta, dok onlajn apoteka sopharmacy.bg prima više od milion posetilaca mesečno.
Misija SOpharmacy-a je da bude pouzdan partner u očuvanju zdravlja tokom celog života. Imajući to u vidu, svi elementi koncepta su osmišljeni tako da stvaraju osećaj razumevanja i brige o zdravlju.
U ponudi brenda nalazi se širok asortiman proizvoda za zdrav način života, dijetetskih suplemenata, zdrave hrane, dermokozmetike, proizvoda za ličnu negu, higijenskih proizvoda, proizvoda za bebe i majke, kao i dodatne opreme. Svi proizvodi koji ne zahtevaju posebne uslove skladištenja lako su dostupni i organizovani po jasnim kategorijama prema nameni, simptomima i terapijama. Od 2017. godine, SOpharmacy razvija i svoju liniju proizvoda, koja trenutno broji preko 100 artikala.
U središtu SOpharmacy koncepta nalazi se farmaceut u ulozi zdravstvenog partnera i savetnika. SOpharmacy farmaceuti pružaju efikasnu uslugu u mirnom, otvorenom i prijatnom okruženju. Oni nude individualne konsultacije o modernim i efikasnim načinima za ublažavanje najčešćih tegoba, kao što su različite vrste bolova, problemi sa stomakom, nesanica i slično. Proširena savetodavna uloga farmaceuta podržana je znanjem i obukom od strane medicinskog tima specijalista.
SOpharmacy strategija je da izgradi sveobuhvatno višekanalno maloprodajno iskustvo, čineći prednosti fizičkih prodavnica dostupnim i onlajn. Kao deo digitalne ponude, brend razvija i aplikaciju SOpharmacy APP u Bugarskoj, gde korisnici mogu pronaći različite pogodnosti i iznenađenja, poput kartica sa nagradama, digitalne klupske kartice, digitalnih promotivnih brošura, onlajn konsultacija sa SOpharmacist-om, obaveštenja o aktuelnim ponudama i još mnogo toga. U međuvremenu, veb-sajt sopharmacy.bg i aplikacija SOpharmacy APP nude inovativne usluge poput ‘Click and Collect’ i ‘Proveri dostupnost proizvoda u fizičkoj SOpharmacy prodavnici’.