Libresse predstavlja: Priče iznutra
Libresse revolucionarna kampanja potpuno menja pristup ženskim temama i u fokus stavlja realan život i stvarne situacije kroz koje žene prolaze.
Nova kampanja za brend Libresse ruši tabue i daje ženama priliku da iskreno i bez ulepšavanja govore o tome kako prolaze kroz razna iskušenja, životne situacije i izazovne periode u svom životu. Ovo je prvi put da jedan brend posvećen isključivo ženama na iskren i otvoren način priča o onome kroz šta svaka žena prolazi u različitim životnim dobima. To nije kampanja sa cvetićima i osmesima, već iskrena priča o tome kako su žene pravi heroji čak i kad same o sebi tako ne misle.
Ovo je kampanja u kojoj je različitim ženama data prilika da kažu šta imaju i da te iskrene priče poslušaju od drugih žena. Reč je o kulturološkoj promeni, jer svaka priča o rušenju tabua je zapravo priča o stvaranju društvenih uslova i atmosfere u kojoj se žene osećaju slobodno i sigurno da ispričaju ono kroz šta prolaze, bez toga da ih neko za to osuđuje i da te priče smatra neprimerenim. Svaka priča ispričana iskreno deo je životnog iskustva i ona kao takva ne sme i ne bi trebala predstavljati tabu temu o kojoj nije baš lepo da se priča. Libresse brend smatra da je svaka priča vredna i dragocena i da žene moraju da se ohrabre da slobodno svoje priče ispričaju i saslušaju priče drugih žena. Samo na taj način, pričajući i slušajući, rušićemo zajedno tabue i pričati priče koje su važne.
Libresse revolucionarna kampanja potpuno menja pristup ženskim temama i u fokus stavlja realan život i stvarne situacije kroz koje žene prolaze. Libresse podiže svest o tome da u životu žene nije sve med i mleko, da se na primer svaka deseta žena bori sa problemima endometrioze, da se jedna od četiri trudnoće završi pobačajem. Žene su još uvek pod snažnim pritiscima koje im nameće sredina u kojoj žive. Čak 62 odsto žena koje nemaju decu smatraju da društvo ne razume njihov izbor. Koliko se o ženskom telu ne priča na pravi način govori i podatak da većina žena bolje poznaje muško telo nego svoje sopstveno. Libresse kampanja želi da razbije sve ove tabue, želi prave, realne priče žena kojima je potrebna podrška i razumevanje društva. Skrivene i neizgovorene priče imaju velike posledice na život žena i njihovo samopouzdanje. Cilj nove Libresse kampanje je da to promeni. Ostanite uključeni, pratite Libresse kampanju i budite deo boljeg sveta za sve žene. Čitajte i u narednim brojevima City Magazina Priče iznutra.