• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Lidl Srbija podržava žensko preduzetništvo

Lidl Srbija podržava žensko preduzetništvo

CityMagazine
07.03.2022. 2 min PRPromo

U susret osmom martu, Danu žena, kompanija Lidl Srbija raspisala je konkurs Snažne. Hrabre. Važne. koji ima za cilj da okupi uspešne preduzetnice u Srbiji i promoviše njihove proizvode. Konkurs traje do 31. marta, do kada sve zainteresovane poslovne žene mogu da dostave potrebnu dokumentaciju za prijavu putem mejla, nakon čega će najmanje trideset artikala naći svoje mesto u okviru akcijske nedelje na policama u preko 57 Lidl prodavnica širom Srbije.

Konkursom „Snažne. Hrabre. Važne.“ kompanija Lidl Srbija podržava osnaživanje žena i pruža mogućnost preduzetnicama da svoje proizvode, u koje je uloženo mnogo znanja, truda i ljubavi, predstave Lidlovim potrošačima. Odabrane preduzetnice će kroz saradnju sa Lidlom steći iskustvo u plasiranju robe u ovom tipu maloprodaje, povećati vidljivost i osnažiti svoje poslovanje.

„Kao kompanija potpisnica ‘Principa Ujedinjenih Nacija za osnaživanje žena’ (WEPs) obavezali smo se ne samo na poštovanje i promovisanje principa jednakosti unutar kompanije, već i da ćemo vršiti pozitivni uticaj na društvo i okruženje u kome poslujemo. Zbog toga nam je posebno drago što ovogodišnji Dan žena posvećujemo uspešnim damama i pozivamo ih da se prijave svojim proizvodima“, izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija, Martina Petrović.

Pravo na učešće u konkursu imaju preduzetnice, privredna društva, registrovana poljoprivredna gazdinstva u Srbiji koja se bave proizvodnjom iz segmenta hrane, dodataka prehrani ili kozmetike – proizvoda za negu i lepotu – čiji su vlasnici žene. Sve zainteresovane preduzetnice mogu se prijaviti za učešće u konkursu „Snažne. Hrabre. Važne.“ putem e-mail adrese snazne.hrabre.vazne@lidl.rs, a svi detalji u vezi sa uslovima i pravilima participacije, mogu se pronaći na sajtu lidl.rs/zene-preduzetnice. Takođe, u sklopu prijave, potrebno je poslati i uzorak proizvoda sa kojim je predviđeno učestvovanje na konkursu.

U drugoj polovini tekuće godine, nakon konkursa, odabira proizvoda i nakon završenih procesa kontrole i ulistavanja proizvoda, oni će se naći na policama Lidla u okviru jedne tematske nedelje. Potrošači će u Lidlu moći da kupuju i uživaju u minimum 30 odabranih proizvoda srpskih preduzetnica.

Podsećamo da Lidl Srbija podržava žene u svakom segmentu svog poslovanja, što potvrđuje činjenica da je ova kompanija, u sklopu globalne inicijative za poboljšanje položaja žena na radnom mestu, potpisala i „Principe Ujedinjenih Nacija za osnaživanje žena“ (WEPs) čime se javno obavezala na poštovanje i promovisanje principa jednakosti unutar kompanije, kao i tamo gde njeno poslovanje može da ima uticaj.

Naslovna fotografija: Promo

Oznake:

lidlpreduzetništvozene

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

„Niko kao ja" je nova igra koja razotkriva ćaknutu stranu vaših prijatelja
Prethodni

„Niko kao ja” je nova igra koja razotkriva ćaknutu stranu vaših prijatelja

Sve što niste znali o finansijskoj zavisnosti
Sledeći

Sve što niste znali o finansijskoj zavisnosti

Sledeći
Sve što niste znali o finansijskoj zavisnosti
08.03.2022.

Sve što niste znali o finansijskoj zavisnosti

Prethodni
07.03.2022.

„Niko kao ja” je nova igra koja razotkriva ćaknutu stranu vaših prijatelja

„Niko kao ja" je nova igra koja razotkriva ćaknutu stranu vaših prijatelja

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    domaći film
    Ovo su naši omiljeni regionalni filmovi za 2025: Bolesni roditelji, bizarna istorija i roze ovce
    CityMagazine
    kosmogenit
    Novi singl Kosmogenita: Mistična pop mantra odsvirana na ručno pravljenim instrumentima
    CityMagazine
    8 putnik
    „Kad umrem pevaću, to znam iz iskustva – sveti Petar ima bend, i treba uputstva“: Kada budete videli ko je ovo otpevao vrištaćete glasno, glasnije
    CityMagazine
    bend gutalax
    Posle svirke ovog benda drugačije ćete posmatrati svet: Bili smo na sumanutom koncertu i još uvek skidamo toalet-papir sa sebe
    CityMagazine
    brain rot
    Ovo su “najbolje” domaće brain rot pesme za 2025: Evo šta nam je sve iskakalo sa TikToka ali i iz frižidera
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖