• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Platforma Coca-Cola mladima – sigurna investicija u budućnost

Platforma Coca-Cola mladima – sigurna investicija u budućnost

CityMagazine
18.07.2019. 2 min PRPromo

Program Budućnost #za5 obraća se učenicima srednjih škola. Cilj programa je da se mladi podstaknu i motivišu da neprestano usvajaju nova znanja, napreduju i profilišu svoja interesovanja, kako bi lakše pronašli buduće zanimanje i došli do odgovarajućeg posla. Kroz različite aktivnosti kao što su predavanja, radionice ili nagradno takmičenje u rešavanju studija slučaja, mladi se već u najranijim godinama osposobljavaju za poslovne izazove i zadatke koji ih očekuju u budućnosti.

Kako bi unapredilai lične veštine i stekli praktična znanja koja olakšavaju put do zaposlenja, kompanija realizuje program Coca-Cola podrška mladima. Kroz interaktivne radionice koje vode sertifikovani stručnjaci kao i online platformu prošlo je oko 4000 nezaposlenih mladih ljudi, dok je njih 1000 nakon obuka našlo zaposlenje, pokrenulo sopstveni biznis ili nastavilo sa formalnim obrazovanjem.

Kompanija za studente završnih godina i diplomce nudi praksu u trajanju od šest nedelja, tokom kojih polaznici imaju priliku da usavrše svoje sposobnosti i veštine na pozicijama logistike, proizvodnje i kontrole kvaliteta, dok na nedeljnom nivou stiču iskustvo kroz četiri dana rada na konkretnom projektu sa mentorom. Reč je o programu Coke Summership, na kojem je do sada učestvovalo više od 200 studenata, pri čemu je 50 dobilo zaposlenje u kompaniji.

Coca-cola nastavlja sa podrškom mladima
Coca-cola nastavlja sa podrškom mladima

Platforma Coca-Cola mladima podrazumeva i RISE management trainee program, predviđen za diplomce i mlade sa manje od dve godine radnog iskustva. Reč je o vodećem programu kompanije Coca-Cola HBC Srbija, koji spaja jedinstvene kvalitete i veštine praktikanata, a sve u kombinaciji sa veštim i brzim okruženjem i mentorstvom vrhunskih lidera.

Formalno obrazovanje veoma je važno, ali postoje veštine koje se ipak stiču iskustvom i koje omogućavaju da znanje oblikujemo na pravi način. Sve pružene prilike koje pomažu da put do posla postane brži i lakši, treba iskoristiti. Coca-Cola HBC Srbija, kao lider društveno-odgovornog poslovanja, nudi šansu da u svet uspešnih uđete samouvereni i spremni.

Oznake:

budućnostcoca colakarijeramladiobukaprogram

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

Opšta pomama za Lovefestom: Istorijski rekord u prodaji ulaznica – delimo ulaznice
Prethodni

Opšta pomama za Lovefestom: Istorijski rekord u prodaji ulaznica – delimo ulaznice

Novi hit letnje sezone - Barcaffè Cold Brew hladno pripremljena kafa
Sledeći

Novi hit letnje sezone – Barcaffè Cold Brew hladno pripremljena kafa

Sledeći
Novi hit letnje sezone - Barcaffè Cold Brew hladno pripremljena kafa
18.07.2019.

Novi hit letnje sezone – Barcaffè Cold Brew hladno pripremljena kafa

Prethodni
18.07.2019.

Opšta pomama za Lovefestom: Istorijski rekord u prodaji ulaznica – delimo ulaznice

Opšta pomama za Lovefestom: Istorijski rekord u prodaji ulaznica – delimo ulaznice

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    Kalum Tarner
    Da li je Kalum Tarner naš sledeći Džejms Bond? Evo šta znamo
    CityMagazine
    žikina dinastija
    Gledao sam novi nastavak filma “Žikina dinastija” i rešio da rangiram svih 11 naslova iz ovog serijala
    CityMagazine
    hbo max decembar
    Decembar na HBO Max-u: Od prazničnih specijala do horora
    CityMagazine
    mayales
    Mayales pred prvi nastup u Beogradu: Igra i eksperimentisanje, koncert u Karmakomi kao presek karijere
    CityMagazine
    hajduk u beogradu
    100.000 gledalaca filma „Hajduk u Beogradu” za manje od 20 dana prikazivanja u bioskopima
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖