Budva na Sajmu turizma predstavlja ovogodišnju ponudu
Budvanska rivijera je za predstojeću sezonu 2020. obogatila turističku ponudu, pa će na raspolaganju biti 130 hotela, odnosno 17.300 ležajeva. Više od polovine ovih smeštajnih kapaciteta činiće hoteli sa četiri i pet zvezdica. Ljubitelje crnogorskog primorja najviše će ipak obradovati to da se prošlogodišnje cene hrane, pića i plažnog mobilijara neće menjati. Osim toga, goste iz Srbije i sveta na potezu od Jaza do Buljarice očekuje i oko 3.000 soba, apartmana, kuća i vila za izdavanje, ili oko 32.000 ležajeva.
Celokupnu ponudu Turistička organizacija opštine Budva predstaviće u okviru najznačajnijeg turističkog događaja u zemlji i regionu, 42. Međunarodnog sajma turizma u Beogradu, koji se održava od 20. do 23. februara.
Budvanski hotelijeri pripremili su specijalne cene i povoljne aranžmane tokom uskršnjih i prvomajskih praznika, dok će se tokom glavne turističke sezone cene kretati od svega 10 evra po osobi u privatnom smeštaju, pa do nekoliko stotina u hotelima visoke kategorije.
„Imajući u vidu da Srbija predstavlja veoma značajno emotivno tržište za nas, Turistička organizacija opštine Budva pristupa sa posebnom pažnjom promociji u ovoj zemlji. Tokom prošle godine, gosti iz Srbije su bili na drugoj poziciji po broju dolazaka i broju noćenja, ostvarivši blizu milion noćenja. Verujemo da će srpski turisti i u toku naredne letnje sezone biti u samom vrhu po broju dolazaka i noćenja na budvanskoj rivijeri“, istakla je Maja Liješević, direktorka Turističke organizacije opštine Budva. Budva svake godine obogati svoje smeštajne kapacitete novim hotelima visoke kategorije, pa će tako biti i ove sezone.
„U pripremi su dva hotela visoke kategorije sa 5 zvezdica, Slavija i Square, koji će biti otvoreni do početka glavne turističke sezone. Oni će dati novi šarm Budvi i ujedno upotpuniti turističku ponudu našeg grada“, kaže Liješević.
Osim manifestacije Od Uskrsa do Vaskrsa i budvanskog Karnevala, kao i specijalnih aranžmana u hotelima i privatnom smeštaju za uskršnje i prvomajske praznike, na Sajmu će biti predstavljena i standardna turistička ponuda Budve tokom cele sezone, od aprila do oktobra.
Budva će na kreativan i maštovit način predstaviti svoju destinaciju na Sajmu na moderno osmišljenom prostoru – štandu koji će biti potpuno „prekriven“ LED ekranima koji će posetiocima približiti prirodne lepote, plaže, manifestacije i sportske aktivnosti budvanskog zaleđa.
Prvog dana Sajma, tokom koktela koji je organizovan za prijatelje i medije iz Srbije, štand su posetili Njegova ekselencija ambasador Crne Gore u Beogradu Tarzan Milošević sa saradnicima, predstavnici Ministarstva održivog razvoja i turizma Crne Gore, predstavnici turističke privrede i najeminentniji mediji iz Srbije.
Tokom četiri dana trajanja Sajma turizma, svi pratioci Facebook i Instagram stranice TO Budva (budva.travel) biće u prilici da učestvuju u bogatoj nagradnoj igri koji su pripremili predstavnici TOB-a u saradnji sa turističkom privredom grada.
Budva će biti među 700 direktnih izlagača i suizglagača iz 40 zemalja. Zajedno sa poslovnim gostima ukupno će biti prisutno 44 države.