Otišli na odmor, a doživeli noćnu moru: Porodica pobegla iz svog smeštaja zbog jednog jezivog detalja
Verovatno se svi slažemo da je smeštaj na odmoru izuzetno važan – ako s njim nešto nije u redu, ceo odmor lako može da se pretvori u noćnu moru.
Bez obzira na to gde putujemo i šta planiramo da radimo, loš smeštaj može ozbiljno da pokvari iskustvo. Pravi izbor hotela, apartmana ili Airbnb-a presudan je za odmor i opuštanje. Ako je, međutim, smeštaj neodgovarajući, cela putna avantura može da propadne. Upravo to se dogodilo jednoj petočlanoj porodici koja je bukvalno pobegla iz svog Airbnb apartmana u Australiji nakon što je otkrila nešto zastrašujuće.
„Da li je ovo normalna praksa?“
Kris i Kejt Hardman prijavili su se u kuću sa četiri spavaće sobe kada su u dnevnoj sobi primetili ogromnu kameru usmerenu pravo ka mestu gde porodica boravi. Kamera je delovala aktivno, a crveno svetlo je treperilo dok je Kris sve snimao.
„Lepo mesto, ali postoji nešto u vezi s čim nisam siguran. Možda mi možete pomoći. Da li je ovo dozvoljeno u Airbnb-ima? Da li je ovo uobičajeno? Mislim da ne bi smelo biti“, rekao je Kris svojim pratiocima na TikToku.
U posebnom snimku par je otkrio da su odlučili da napuste smeštaj i odu u hotel jer ih je situacija uplašila, prenosi New York Post.
„Bezbednost naše troje dece bila nam je najvažnija. Airbnb nas je potpuno podržao. Rekli su da možemo da se preselimo i da će pronaći smeštaj slične vrednosti – dobili smo četvorosoban apartman u poslovnom delu Perta“, objasnio je Kris.
Airbnb je ponudio da pokrije sve troškove i plati boravak u hotelu. Međutim, Kris je dodao da je kompanija prestala da komunicira kada je postalo jasno da bi nova rezervacija bila znatno skuplja.
Na kraju su ipak popustili
Nakon više objava na internetu, porodica je saznala da je Airbnb na kraju reagovao – tek kada su njihovi snimci stigli do najvišeg nivoa uprave.
„To nas je zaista izbacilo iz takta. Dobili smo vaučer koji u potpunosti pokriva troškove smeštaja. Obezbedili su nam novi apartman na sličnoj lokaciji i vratili sav novac“, rekao je Kris.
Portparol Airbnb-a za Australiju i Novi Zeland potvrdio je da domaćinima nije dozvoljeno da postavljaju bezbednosne kamere ili uređaje za snimanje koji nadgledaju unutrašnjost objekta – čak ni ako su isključeni.
„Airbnb je gostu vratio ceo iznos i pomogao mu da pronađe novi smeštaj. U retkim slučajevima kada se gost ili domaćin oseća ugroženo ili postoji bezbednosni problem tokom boravka, postoji posebna bezbednosna služba dostupna 24 sata dnevno za sve korisnike“, navodi se u saopštenju.
Ipak, Kris je zaključio da je šteta što je kompanija reagovala tek nakon što su društvene mreže izvršile pritisak i naterale ih da urade ono što je ispravno.

Pa ako sletite sa puta u vodu pluta će vam pomoći_______