Indijski brend morao je da promeni logo jer je navodno bio previše lascivan
Kada je indijska internet prodavnica Myntra izabrala stilizovano slovo M za svoj logo, niko nije ni pomišljao da će to kasnije izazvati veliku kontroverzu. U svetu biznisa nije redak slučaj da kompanije iskoriste prvo slovo svog imena u svom logotipu. Zbog čega je onda u ovom slučaju to bilo sporno?
Pa, prema žalbi Naaz Patel, aktivistkinje fondacije Avesta, lego brenda Myntra neodoljivo podseća na ženu sa raširenim nogama, a to je prema njoj veoma uvredljivo za pripadnice lepšeg pola. Njena žalba je u decembru stigla do pripadnika policijskog odeljenja za visokotehnološki kriminal u Mumbaju i oni su je prosledili kompaniji Myntra, koja je u kratkom roku reagovala i blago modifikovala svoj logo tako da on više ne bude lascivan. Koliko su u tome uspeli, prosudite sami…
Korisnike društvenih mreža veoma je zabavila ova vest. Jedan Tviteraš je izjavio da je posle saznanja da stari logo izgleda kao žena sa raširenim nogama, za njega nemoguće da novi, gotovo identični logo, posmatra drugačije. Drugi je pak skrenuo pažnju na ostale primere logotipa sa seksualnim aluzijama, koji pokazuju da je logo kompanije Myntra još najmanje sporan.
Izvor: Design Taxi