McDonald’s iznenadio Parižane neobično dizajniranim uličnim reklamama
I pored činjenice da je najpopularniji lanac restorana brze hrane na svetu i da mu više ne treba reklama, McDonald’s i dalje vodi računa da bude inovativniji od konkurencije kada je u pitanju promocija brenda.
Kao primer koji potkrepljuje ovu tvrdnju prilažemo tri nove ulične reklame McDonald’s-a koje su nedavno osvanule u Parizu. U pitanju su osvetljeni bilbordi manjih dimenzija koji prikazuju tri prepoznatljiva proizvoda ovog restorana: BigMac, čizburger i pomfrit. Pa dobro, reći ćete, šta je toliko originalno u vezi sa tim? Zar to nismo videli mnogo puta do sada?
Kao što možete videti na slici iznad, ovi bilbordi se razlikuju od ostalih tradicionalno četvrtastih bilborda po tome što izgledaju kao da ih je neko, ni manje ni više, nego odgrizao. To bi trebalo, dakako, da simbolizuje činjenicu da je teško ne biti halapljiv pred prizorom McDonald’s-ovih obroka.
Autori ovog ne baš suptilnog koncepta su ljudi iz marketinške agencije TBWAParis, koja ima sedište u Njujorku, ali posluje i u Francuskoj. Ova agencija sarađuje sa McDonald’s-om u Parizu još od 1985. Za sada stanovnici „Grada svetlosti“ nisu imali zamerke na njihove ulične reklame, a kako će da reaguju na „odgrižene“ bilborde koji su nedavno osvanuli u francuskoj prestonici, ostaje da se vidi u narednim nedeljama..
Izvor: Bored Panda