Ovaj talentovani dizajner prepravlja nenamerno vulgarne logotipe
Logo kompanije ili organizacije može da igra veliku ulogu u njihovom (ne)uspehu. Ako je dobro urađen, on je najbolja reklama proizvoda, što potvrđuju mnogi popularni brendovi sa ikoničnim logotipima kao što su, na primer, Apple ili Nike. Ipak, veće su šanse da kompanije i organizacije imaju logo prosečnog izgleda. Postoje, međutim, i primeri logotipa toliko loših da proizvode u našem umu seksualne aluzije iako to uopšte nije bila namera njihovih autora.
Upravo s takvim, nenamerno bezobraznim logotipima uhvatio se u koštac italijanski dizajner Emanuel Abrate. On je radi vežbe želeo da pokuša da ih prepravi tako da oni i dalje prikazuju originalnu zamisao njihovih autora, ali da se potrudi da izgledaju mnogo bolje i, naravno, ne podsećaju nas na nage ljudske figure i seksualne radnje između njih. Pogledajte u našoj galeriji u nastavku kako je on to izveo…
Izvor: Bored Panda