Ovako bi izgledali proizvodi popularnih brendova da su oni zadržali svoj stari logo
Da li bi McDonald’s bio toliko globalno popularan bez svojih prepoznatljivih „zlatnih lukova“? Nismo baš sigurni. Isto misli i specijalista za brendiranje Tomas Džej Stivens, koji je nedavno pokazao kako bi danas izgledali proizvodi popularnih brendova u slučaju da ti brendovi nikada nisu menjali svoj vizuelni identitet.
Prikazani na ovaj način, stari logotipi otkrivaju svoje manjkavosti. Oni, naime, izgledaju još staromodnije nego inače i njihov relativno komplikovaniji dizajn uopšte nije podesan za današnje vreme, u kome dominiraju elektronski uređaji sa ekranima. Nasuprot njima, novi logotipi kompanija Apple, Starbucks i Twitter su po Stivensovim rečima „jednostavni, jedinstveni, prepoznatljivi i prilagodljivi različitim veličinama“. Slike u našoj galeriji u nastavku definitivno pokazuju istinitost njegove tvrdnje…
Izvor: Creative Bloq