Istraživanje pokazuje: 62 odsto žena se oseća bolje na poslu dok je našminkano
Skoro 62 odsto žena u istočnom delu Evrope na poslu se oseća samouverenije dok je našminkano, rezultati su istraživanja koje je sproveo vodeći švedski brend u oblasti lepote i velnesa FOREO. Sličan rezultat zabeležen je i na globalnom nivou, gde od skoro 6.500 ispitanika 71 odsto daje isti odgovor – ulepšano lice pozitivno utiče na samopouzdanje u toku radnog vremena.
Kako danas sve više vremena posvećujemo karijeri i trudimo se da nižemo što više poslovnih uspeha, pitanje podizanja samopouzdanja sa ciljem postizanja što boljih rezultata postalo je važno u svim sferama poslovanja i različitim industrijama. Istraživanje kompanije FOREO pokazuje da spoljašnji izgled igra značajnu ulogu kada je u pitanju mentalno stanje, pa briga o sebi ima jednu od ključnih uloga u samorazvoju i zadovoljstvu. Inovativni high-tech brend iz Švedske poslednjih pet godina razvija jedinstvenu tehnologiju uređaja za čišćenje lica i definiše novi pravac nege kože, donoseći rešenja koja odgovaraju zahtevima modernog života.
Imajući u vidu da beauty industriju predvode žene, jedinstveni kozmetički proizvodi dosegli su nove visine u kojima svaki tip kože dobija adekvatnu negu, upravo prema iskustvu. Anja Latinčić, PR menadžer kompanije FOREO u Srbiji, ističe da je briga o koži na prvom mestu kada je u pitanju lepota, a da ulepšavanje šminkanjem samo dodatno ističe sve naše prednosti i potencijale. „FOREO konstantno pokazuje da na sve zahteve potrošača može biti odgovoreno – u čak 77 zemalja u kojima kompanija posluje. Kako su neke od vrednosti koje gajimo samopouzdanje i jednakost, naša uverenja da je zdrav i lep spoljašnji izgled ključan u formiranju osećaja sigurnosti u sebe su potvrđena i ovim istraživanjem“, navodi Anja.
FOREO je istraživanjem takođe otkrio da najveći broj ispitanika u Istočnoj Evropi, oko 28 odsto, samo jedan do dva dana na posao ide bez šminke, a nešto manje – oko 26 odsto – svakog dana na posao ide sa šminkom na licu. Prema zaključcima žena sa našeg područja, ali i globalno, poslovni uspesi se grade na posvećenosti i samopouzdanju, a polazna tačka na ovom putu je upravo briga o sebi, lepoti i nezi kože.