„Louis Vuitton” vraća u prodaju svoju prvu mirisnu notu
Na vrhuncu 20-ih, tačnije 1927. godine, modna kuća Louis Vuitton predstavila je prvi parfem, pod nazivom Heures dʼ Absence. U pitanju je bila ekskluzivna mirisna nota u seriji od 300 bočica, a svaka je bila ukrašena malim avio motivom, kao simbolom ljubavi prema putovanjima i novim avanturama u zlatnoj eri aviacije. Od tada je prošao gotovo čitav vek, te ne čudi što je miris otišao u istoriju, i niko ne zna njegove tajne sastojke.
Srećom, u pripremi je novi parfem iz kuhinje brenda Loius Vuitton, koji će delom podsećati na nekadašnji. Idejni tvorac i stručnjak u oblasti parfema, odlučio je da iskombinuje klasičnu notu buketa cveća sa modernim primesama. Bile su mu potrebne pune 3 godine da napravi formulu koja će zadovoljiti potrebe dama istančanog ukusa, te je prema sopstvenim rečima zamolio suprugu i ćerku da naprskaju parfem i prate reakcije prolaznica.
Naravno, eksperiment je uspeo, a to nimalo ne čudi, jer je iskoristio cvetove iz različitih krajeva sveta. Za početak, jasminu iz Grasa, kao i Kine, pridodata je lagana nota majske ruže. Zatim, tu su i mimoza sa područja francuskog gradića Taneron, te arome maline i vanile. Navedeni sastojci zaokruženi su mirisom sandala i mošusa iz Šri Lanke, što parfemu pruža dozu senzualnosti.
Ova kombinacija nije namenjena svim ženama, a kreator parfema u šali dodaje da bi u suprotnom napravio supu. Dodaje da je reč o probranim sastojcima kojima nije narušio ravnotežu. Za kraj, vredi napomenuti da je u pitanju 12. parfem modne kuće Vuitton, koji je u prodaji od prekjuče, 5. marta, u odabranim radnjama brenda, te na zvaničnom sajtu.
Izvor: Harper’s BAZAAR UK