• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
"Mislila sam da se bavite osnaživanjem žena?": Muškarac koji reklamira ženski kupaći kostim izazvao burnu diskusiju na mrežama
Foto: @moana_bikini/Instagram

“Mislila sam da se bavite osnaživanjem žena?”: Muškarac koji reklamira ženski kupaći kostim izazvao burnu diskusiju na mrežama

CityMagazine
23.01.2024. 2 min Lepota

Brend kupaćih kostima izazvao je žustru debatu zbog toga što je prikazao muškarca koji nosi jedan od novih modela na svom Instagram profilu.

“Moana Bikini”, u vlasništvu popularne fitnes influenserke Karine Irbi, postao je hit među korisnicima Instagrama zbog svog fokusa na dizajniranje kupaćih kostima za „svako telo“.

Brend je već prikupio preko pola miliona pratilaca i lojalnih kupaca širom sveta.

Ipak, nedavno objavljeni promo snimak izazvao je mešovite reakcije kod ljudi i to zbog toga što je na njemu bio muškarac.

Na snimku se vidi model Džejk Jang koji nosi “sugar slinki” jednodelni kupaći kostim, prenosi Indy100.

„Opsednuti ovim lookom“, stoji u objavi brenda “Moana Bikini” s Jangovom fotografijom.

View this post on Instagram

A post shared by MOANA BIKINI (@moana_bikini)

Ljudima nije trebalo dugo da iznesu svoje mišljenje o ovoj objavi. “Izvini, ali Moana, ovo nije način na koji osnažuješ žene. Jel ovo treba da znači da muškarcima kostim bolje stoji?“, glasi jedan komentar na objavu.

Drugi komentator je dodao: “Užasan marketing. Zašto se svi toliko trude da budu woke? Model izgleda sjajno, ali ovo ne treba da se radi tako.”

“Da li je to muškarac? Mislila sam da se bavite osnaživanjem žena? Izgleda da muškarci pokušavaju da preuzmu sve što žene smatraju svetim. Naši sigurni prostori, naš identitet i sada naša moda. Možete da podržavate šta god želite, ali ne slažem se sa muškarcima u ženskim kupaćim kostimima i pokušajima da se to plasiraja ženama. Veran sam kupac već deset godina, ali ne više.”

Maneken Džejk je uzvratio na negativne komentare, rekavši da nikada nije “tvrdio da je žena” i da ta objava jednostavno “osnažuje pripadnika manjinske grupe”, na čemu je “zauvek zahvalan”.

Dodao je: „Vaša mržnja je odraz vaše sopstvene nesigurnosti, a ne moje.”

“Moana Bikini” je stala iza svoje odluke. „Ako te Džejk u našem bikiniju toliko uznemirava, možda je problem u tebi.”

A šta vi mislite o potezu ovog modnog brenda? Svoje komentare ostavite na našoj Fejsbuk stranici.

Oznake:

instagramkontroverznokupaći kostimi

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

„Torba za sendviče” od 3.000 evra: Još jedna bizarna modna ideja koja je uzdrmala mreže
Prethodni

„Torba za sendviče” od 3.000 evra: Još jedna bizarna modna ideja koja je uzdrmala mreže

prada spajalica
Sledeći

Poznati modni brend prodaje “spajalicu za novac”: Ako piše Prada, evo koliko košta i nije vic

Sledeći
prada spajalica
26.01.2024.

Poznati modni brend prodaje “spajalicu za novac”: Ako piše Prada, evo koliko košta i nije vic

Prethodni
21.01.2024.

„Torba za sendviče” od 3.000 evra: Još jedna bizarna modna ideja koja je uzdrmala mreže

„Torba za sendviče” od 3.000 evra: Još jedna bizarna modna ideja koja je uzdrmala mreže

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    Kalum Tarner
    Da li je Kalum Tarner naš sledeći Džejms Bond? Evo šta znamo
    CityMagazine
    žikina dinastija
    Gledao sam novi nastavak filma “Žikina dinastija” i rešio da rangiram svih 11 naslova iz ovog serijala
    CityMagazine
    hbo max decembar
    Decembar na HBO Max-u: Od prazničnih specijala do horora
    CityMagazine
    mayales
    Mayales pred prvi nastup u Beogradu: Igra i eksperimentisanje, koncert u Karmakomi kao presek karijere
    CityMagazine
    hajduk u beogradu
    100.000 gledalaca filma „Hajduk u Beogradu” za manje od 20 dana prikazivanja u bioskopima
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖