Novi, zabrinjavajući trend: Tinejdžerke unajmljuju profi šminkerke za prvi dan škole i sve to objavljuju
Američke tinejdžerke početak škole žele da proslave u velikom stilu, a sve više njih počelo je da unajmljuje šminkere da ih našminkaju za prvi dan škole, piše Dazed Digital.
Jedna od njih je i 18-godišnja Dilajn Mari Tejlor iz Ohaja, koja je prošle godine od majke dobila profesionalno šminkanje kao poklon za prvi dan poslednje godine srednje škole. “Profesionalno su me našminkali za maturu, ali svi to rade. Zato je moja mama htela moj prvi dan škole da učini posebnim”, objasnila je srednjoškolka, dodajući kako je tog dana dobila komplimente na račun svog izgleda.
“Back-to-school glam”
Brojne tinejdžerke odluče da na vreme rezervišu svoj termin za šminkanje, a šminkerka Brijana Dajer iz Nju Orleansa objavila je snimak u kom je ispričala kako je u avgustu dobila desetine zahteva za profesionalno šminkanje povodom početka škole.
@briangele28 First Day of School Glam😍💋 #nolamua #nolamakeupartist #nolamakeup #makeup ♬ Always Love You 2009 – Nicki Minaj
“Back-to-school glam”, odnosno glamurozni povratak u školu termin je koji tinejdžerke koriste, a ove godine potražnja je veća nego ikad. “Ove školske godine profesionalno šminkanje je još popularnije. Do sada sam našminkala 12 devojaka, sve maturantkinje od 16 do 18 godina”, otkrila je Dajer te objasnila kako je glamurozni izgled najtraženiji make-up look za prvi dan škole.
Osim toga, brojne tinejdžerke objavljuju na TikToku snimke tutoriala šminkanja za prvi dan škole, a neke se dižu i u 1 ujutro kako bi se našminkale za taj dan.
@whois.bahrije Hab das voll vergessen zu posten 🤦🏽♀️
♬ original sound – Videos For You – DingalingSlinga
Sephora kids
Tinejdžerke nisu jedine zaluđene kozmetikom. U poslednje vreme pojavio se fenomen “Sephora kids”, koji se odnosi na popularno bjuti odredište.
@vicky.2087 #sephora #kids #girls #10yearoldgirls #beauty #makeup #mess #disaster #brokenitems #shop #parents!!!!!!!!! #educate #manners ♬ original sound – vicky87
Naime, sve više dece, pripadnika generacije Alfa, počinje da koristi agresivne skincare proizvode poput retinola, koji su namenjeni odraslima, a devojčice u dobi od 10 do 12 godina u grupama ulaze u Sephora radnje pa otvaraju pakovanja sa šminkom, kradu testere, gnjave prodavačice i šminkaju se po radnjama, piše Index.