Džejn Fonda je zvezda nove „Gucci” održive kampanje
Alesandro Mikele odlučan je u nameri da modna kuća koju vodi što je moguće više smanji negativne posledice po životnu sredinu. Kao kreativni direktor, pre nekoliko nedelja najavio je izbacivanje dve kolekcije godišnje, ali tu nije kraj. Nova kampanja naslovljena Gucci off the grid, koja je osmišljena pre izbijanja korona virusa i anti-rasističkih protesta, donosi nam modele izrađene od recikliranih, prirodnih ili organskih materijala, kao i onih iz održivih izvora. Malo očekivano, na listi se našao i ekonil, dobijen preradom otpada.
Ova kolekcija deo je inicijative Gucci Circular Lines, za koju je već osmišljen logo. Ideja je da se podrži cirkularna proizvodnja. Mikele je nedavno izjavio kako više nego ikad oseća povezanost sa prirodom, a to je pokazao i ranije kada su životinje imale veliku ulogu u predstavljanju modela. I ovoga puta poverenje je ukazano reditelju Harmoniju Korinu, koji je imao zadatak da predstavi težnju milenijalaca da napuste grad i okrenu se selu i prirodnom okruženju. Kućica na drvetu, zašto da ne? Kao što vidimo u video materijalu, ambijent je prirodan, ali nedaleko od metropole.
Prema Mikelovim rečima, kampanja je rezultat timskog rada i uzajamnog doprinosa. Jedna od poruka je dijalog koji pomaže izgradnji nečeg novog. Dodao je da su učesnici bili nalik deci na igralištu, a svi mi treba da se potrudimo da sačuvamo prirodne oaze koje na mnogim mestima nestaju. Među poznatim ličnostima koje su podržale kampanju nalazi se Džejn Fonda, koja je i te kako svesna problema narušavanja životne sredine.
Ono što je pohvalno jeste što ovakav pristup izradi video materijala, i prikazivanje istog gledaocima, nudi uvid u način izrade odeće i detalje procesa reciklaže. Za kraj, izgradnja kućice na drvetu, takođe je dobrodošla.
Izvor: Vogue España